Fuessball-WM 2010 in Südafrika

  • Zitat von Gysino

    totale mumpitz vomene egomane-arschloch.

    nomal: afrika hät e WM verdient, südafrika /= angola und e schusssicheri weschte wird au niemert müese aazieh.

    De Hoeness isch NR.1! Mit Abstand de beschti Manager aller Zyte!

    Habe fertig!

  • Zitat von The Fan

    De Hoeness isch NR.1! Mit Abstand de beschti Manager aller Zyte!

    Habe fertig!

    und au mit abschtand s'gröschte arschloch aller ziite.

    hät aber guet zu bayern passt gha.


    und ebe: leider hätter au nöd rächt gha. südafrika hät immerhin
    abseits vom fuessbal VIEL meh z'büüte als zum biispiel düütschland (lol).
    därfsch natürli amene düütsche nöd sägge.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Gysino

    nomal: afrika hät e WM verdient, südafrika /= angola und e schusssicheri weschte wird au niemert müese aazieh.


    Das verunsichert mich jetzt exterm. Aber ich kann Gysino Recht geben.

    Südafrika ist ein tolles Land. Durfte dort eine meiner schönsten Reisen meines Lebens erleben und würde sofort wieder gehen (allerdings nicht im Juni). Aber auch der Juni in Südafrika dürfte viel besser sein, als Nov.-März in Europa. Und da spielen wir ja auch wie selbstverständlich Fussball.

    Das Wetter wird wohl uns Europären sogar sehr entgegenkommen ...

    • Offizieller Beitrag

    "Südafrika selbst schnellt bei seinen Besucherzahlen von Rekord zu Rekord und will sie nach 7,3 Millionen im Jahr 2005 bis 2010 sogar auf 10 Millionen steigern."

    Südafrika polarisiert, trotzdem ist es ein Reiseland!

    Der Latka Verlag gibt drei Reisemagazine heraus über:

    - Amerika (wundert niemanden)
    - Australien (dito)
    - Südafrika (!!!)

    Bin auch kein Fan, werde nicht an die WM gehen aber auf meiner Weltreise die ich mal machen werde (...) steht Cape Town natürlich auch auf der Liste: Erstens soll es eine schöne Stadt/Region sein, zweitens ist Afrika dann für mich erledigt! :cool:

    Ich hätte die WM nie dorthin vergeben, aber nun haben sie eine und werden in den nächsten 100 Jahren keine mehr bekommen. :cool:

    Noch ein Wort zu Magnin vom FCZ: Der hatte in Stuttgart ja schon Angst als sie gesungen haben "wenn ihr absteigt bringen wir euch um!".

    Da wäre ich aus dem Bus gestiegen und hätte mit denen mal Tacheles gesprochen, die hätten mir nachher aus der Hand gefressen. Aber der Magnin ist halt ein Welscher....

  • Zitat von Larry


    Noch ein Wort zu Magnin vom FCZ: Der hatte in Stuttgart ja schon Angst als sie gesungen haben "wenn ihr absteigt bringen wir euch um!".

    Da wäre ich aus dem Bus gestiegen und hätte mit denen mal Tacheles gesprochen, die hätten mir nachher aus der Hand gefressen. Aber der Magnin ist halt ein Welscher....

    wahri wort, sehr guet.

  • Zitat von Gysino

    und au mit abschtand s'gröschte arschloch aller ziite.

    hät aber guet zu bayern passt gha.


    und ebe: leider hätter au nöd rächt gha. südafrika hät immerhin
    abseits vom fuessbal VIEL meh z'büüte als zum biispiel düütschland (lol).
    därfsch natürli amene düütsche nöd sägge.

    ... :fleht:

  • wäge sicherheit & was sa suscht no z'bühte hät, über das isch glaubs gnueg gschriebe worde & da sind sich wohl die meischte einig:
    sa wird sicher alles defür mache, dass es guet wird (so wie das die düütsche au gmacht händ)

    d'frag isch halt eifach:
    wieso verchaufeds praktisch kei tickets?

    sorry, wänns scho d'wm i ärmeri länder gäbed, dänn sölleds au defür sorge, dass die ieheimische chönd go d'mätch luege!!!

    e wm mit leerä stadie isch scheisse, ich hoffe doch schwer, dass es nöd so wird sie...
    & dass de seppli nöd meh als en sälbschtdarsteller isch, das sött wohl jedem klar sie, zumindest de teil vo de kritik isch korräkt.

  • Dihei vor äm TV chasch wenigschtens dä Ton abschtelle. Wänd aber live im Stadion bisch, muesch der wohl oder übel die Tröööööötene aalose......... isch wahrschinlich au nid jedermanns Sach. :haare:

  • Zitat von Larry

    ....Gratis wänns mues si.


    das wär s'einzig richtigä!

    Zitat von Larry

    Trööööööööööööööööööööööt *nerv*


    han mi grad gfröget, wie das ächt zum tschute isch, wämer chum sie's eigne wort verstaht, wäg em getrööte...
    aber das isch halt ihri kultur & nach dere wm isch es ja für eus wieder verbie.
    ich hoffe mal uf d'technik, dass die das am tv chli chönd usblände.

  • Mich störed ja die Trötene au, aber das chan doch keis Argument si... Die andere störed sich evtl über d Rasslene im Oste (EM), gwüssi störed sich viellicht ade Gsäng in Westeuropa... Wenns scho e WM isch, denn söll au die (Fan-)Kultur usglebt werde, wo dete vorherrscht!

    Ahja, im übrige sind ja d Bilettverchäuf ets scho dütlich besser und sötteds schlussendli d Bilett gratis vergäh, umso besser, denn chan au s Volk vom Ustragigsort paar Mätch luege...

  • Zitat von larlf


    das wär s'einzig richtigä!


    han mi grad gfröget, wie das ächt zum tschute isch, wämer chum sie's eigne wort verstaht, wäg em getrööte...
    aber das isch halt ihri kultur & nach dere wm isch es ja für eus wieder verbie.
    ich hoffe mal uf d'technik, dass die das am tv chli chönd usblände.

    KULTUR? Diese Plastiktröten werden sie wohl noch nicht lange haben. Das hat jetzt einfach gar nichts mit Tradition oder Kultur zu tun.

  • weiss doch nöd, han das mal ahgnoh... nix mit: "holztröte" früehner?

    dänn bringed denä mal bi, wie mer suscht chan imne stadion stimmig mache, ohni tröööööööööööööööööte!!!!

  • Ja, das Wort Kultur isch halt langsam eifach zur Gwohnheit worde zum d Fans beschribe. D Fans ide Schwiiz redet au defo, dass en Ultra-Fan-Kultur händ, obwohl das au eher öpis neus isch und ja eidütig nöd us de Schwiiz chunt.

    • Offizieller Beitrag

    http://de.wikipedia.org/wiki/Kultur


    absgeh devo, hät d'art vo stimmig mache vo dä südafrikaner (oder vo allne afrikaner?) normalerwiis nüt amene schpiil zsueche, wo südafrika oder ebe e mannschaft us afrika nöd mitschpillt.

    a dä EM i dä schwiiz sind ja au kei chuehglotte zghöre gsi amene schpiil vo frankriich, rumänie, russland usw.

    aber ebe, normalerwiis, und wänn die tickets nöd andersch weg gönd, wird wohl au nume sone stimmig herrsche.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!