das mit dä farbe isch nume d'spitze vom iis(blaue)berg. was die suscht no mit dä fans veraaschtaltet händ in rappi isch eifach nume no lächerlich.
Hockey allgemein
-
-
Zitat von Larry
De Gysin häd scho rächt.
Ich verfolge das jetzt sit drü Jahr, sit ich da wohne.
De Hug gseh das natürli ganz anders, er will nöd begriffe das d'Fans sini Superidee (Lakers, Eisblau, etc.) nöd au super finded. Underdesse häd er drum (und wahrschiinlich au wägem fehlende sportliche Erfolg trotz viel Chole usebuttere) de Bättel anegschmisse.
Bin gspannt was us Rappi wird....
...schtell der eifach mal vor was passiert wäri, wänn bi eus mit em ZSC-liibli nüme ine cho wärsch...! -
-
Oder wenn in Chloote din Wiesel wetsch as Spiel mitneh
-
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von fäbehttp://www.blick.ch/sport/eishocke…jahr-out-154038
bednar wo gäg eus 4 penaltytöpf gmacht hät?????D'Saison vom Stoop isch glaub au gloffe!
-
- Offizieller Beitrag
-
Haha, ich verrecke... en tüüre Gspass;-)
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von SchäriHaha, ich verrecke... en tüüre Gspass;-)
haha würkli geil !
glaubsch dä getraut isch jetzt nöd mal meh im winter e chappe azlege
das verfählt sini würkig mit garantie nöd.... -
- Offizieller Beitrag
das hani geschter zuefellig gseh:
http://www.videoportal.sf.tv/video?id=356fc…dungsuebersicht
Ganz bedänklich. Sie händ no schlimmi Usschriitige erwartet nach SCRJ - EVZ. Würklich es Hochrisikoschpiel.
Also wänn das nöd Provokation isch vo de Polizei, weissi au nöd. Chunnt mer chli vor wie d'Polizischtine i de USA wo sich als Nuttene usgänd, Manne uf de Schtrass zum poppe überredet und dänn verhafted...
-
Wahrscheinlich eine Reaktion darauf, dass es letztes Jahr vorallem Krawall bei Spielen unter den Teams von Rappi, Kloten und Zug gegeben hat. Aufgrund der verhältnismässig kleinen Fanszenen eigentlich erstaunlich, wird doch gemeinhin die Gewaltbereitschaft eher den "Städtern" (+ Lugano) zugeschoben.
Wenn ich in Zürich oder Bern an die Spiele gehe, staune ich teilweise zwar auch über das Polizeiaufgebot. Angesichts der Anzahl Polizisten in voller Kampfmontur fand letzten Samstag mit Bern-Ambri offenbar ein Hochrisikospiel statt. Bin zwar kein Experte in Sicherheitsfragen, aber es kommt schon der Eindruck auf, dass da mit Kanonen auf Spatzen geschossen wird. Probleme gab es in den letzten Jahren vorallem bei Spielen gegen Lugano oder Biel. Wobei eben vorallem innerhalb des Stadions, wo die Verantwortung beim Veranstalter liegt. Bei den ca. 5 - 7 Spielen (OK evtl. nicht repräsentativ), welche ich pro Saison im Hallenstadion verfolge, ist mir aus den letzten Jahren auch kein Gewalt-Problem nachhaltig in Erinnerung geblieben.
Letztlich ist Vorbeugen aber doch besser als Heilen; soweit wie im Fussball muss man es ja nicht kommen lassen, bevor etwas unternommen wird.
-
- Offizieller Beitrag
Die wollen sich doch alle etwas wichtig machen und müssen an Teeny-Fans in Rappi nachholen, was die Kollegen in Biel bei Opa Kneubühl verbocken.
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Reto
Also wänn das nöd Provokation isch vo de Polizei, weissi au nöd. Chunnt mer chli vor wie d'Polizischtine i de USA wo sich als Nuttene usgänd, Manne uf de Schtrass zum poppe überredet und dänn verhafted...De Iceman häds scho gseit: Mit Kanonen auf Spatzen schiessen!
Trachtengruppe Urania & Co.: Wänns "in the line of fire" stönd wie in Biel macheds es Bisi is Hösi und versäged kläglich!
PS: Mit dem Biispiel us de USA häsch für eimal rächt: Das macheds sogar dört wo mir oises Huus händ, die Tuble!
De Witz isch: Eine wird verknackt wo ev. gar nüt häd welle mache, und Verbrächerstatistik wird unnötig nach obe gschrubed.
-
Zitat von Reto
das hani geschter zuefellig gseh:
http://www.videoportal.sf.tv/video?id=356fc…dungsuebersicht
Ganz bedänklich. Sie händ no schlimmi Usschriitige erwartet nach SCRJ - EVZ. Würklich es Hochrisikoschpiel.
Also wänn das nöd Provokation isch vo de Polizei, weissi au nöd. Chunnt mer chli vor wie d'Polizischtine i de USA wo sich als Nuttene usgänd, Manne uf de Schtrass zum poppe überredet und dänn verhafted...
Einzelni händ sich vermummt ... v.a. die mit de wisse Helm *lol* -
- Offizieller Beitrag
Da gahts am erschte an Chrage:
http://www.blick.ch/sport/eishocke…-laporte-157579
Wer isch de nächscht?
-
-
So, der erste Trainer ist weg..
-
Zitat von Modano09
So, der erste Trainer ist weg..
Absehrbar. Wird sich aber nicht viel ändern bei Ambri.
-
....schon die Frage, was Laporte genau falsch gemacht hat, dass ihn die Fans derart hassen. Was erwartet man denn genau bei einem Verein, welcher Jahr für Jahr mehr ins Hintertreffen gerät? Wahrscheinlich wird den leidgeprüften Ambri-Anhängern langsam bewusst, dass der Verbleib in der NLA jede Saison mehr gefährdet ist. In den letztjährigen Play-out's hat man sich immerhin frühzeitig ans Ufer retten können. Allerdings ist Ambri nun selbst gegenüber den anderen Kellerkindern aus Biel und Langnau ins Hintertreffen geraten.
-
Zitat von Iceman
....schon die Frage, was Laporte genau falsch gemacht hat, dass ihn die Fans derart hassen. Was erwartet man denn genau bei einem Verein, welcher Jahr für Jahr mehr ins Hintertreffen gerät? Wahrscheinlich wird den leidgeprüften Ambri-Anhängern langsam bewusst, dass der Verbleib in der NLA jede Saison mehr gefährdet ist. In den letztjährigen Play-out's hat man sich immerhin frühzeitig ans Ufer retten können. Allerdings ist Ambri nun selbst gegenüber den anderen Kellerkindern aus Biel und Langnau ins Hintertreffen geraten.
Ein kleiner Teil hasst ihn....der Rest misst ihn an Resultaten. Und dieses hat er nun mal nicht geliefert. Letzte Saison kann man nicht mit dieser vergleichen. Er konnte sich die Mannschaft selber zusammenstellen - ohne Ambribrille betrachtet ist diese Mannschaft personell sicher mindestens auf Augenhöhe mit Biel und Langnau. Die Tabelle spricht ein anderes Bild. Laporte kommt sehr arrogant rüber und sucht die Fehler nie bei sich selber, immer sind die anderen schuld. Die Absetzung zeichnete sich ab - obs besser wird, zeigt die Zukunft. Und noch was: Der Verbleib in der NLA ist seit gefühlten 50 Jahren gefährdet - irgendwie rettet man sich trotzdem immer (sportlich oder finanzielle). Das macht halt Ambri aus....
So, für die meisten unintressante - trotzdem ein kleiner exkurs in sachen laporte und ambr...
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!