- Offizieller Beitrag
Hockey allgemein
-
-
- Offizieller Beitrag
Tuble
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk
-
-
Leider ziemlich treffend
-
Zitat von Champs-de-Mars
Leider ziemlich treffend
blöde scheissartikel. mier händ dä höchscht schnitt gha sitt was weiss ich wänn. einzig grund isch, dass mier
gäge lausanne und servette gspielt händ. kei rivalität, also au nöd volle. bringed au beid kei lüüt, servette
villicht 20 nase bracht letscht wuuche. ja wo sind dänn die genfer genau?hette mer davos oder de scb gha, wär jede match uusverchauft gsi. nöd nur wäge de uuswärtsfans.
-
Zitat von Gysino
blöde scheissartikel. mier händ dä höchscht schnitt gha sitt was weiss ich wänn. einzig grund isch, dass mier
gäge lausanne und servette gspielt händ. kei rivalität, also au nöd volle. bringed au beid kei lüüt, servette
villicht 20 nase bracht letscht wuuche. ja wo sind dänn die genfer genau?hette mer davos oder de scb gha, wär jede match uusverchauft gsi. nöd nur wäge de uuswärtsfans.
Zudem: Preise sind einfach zu hoch wenn man keine Saisonkarte hat, um an alle Spiele zu gehen.
Und das Chloote nöd meh Zueschauer hät, verstahni sehr guet, Scheissverein!
-
- Offizieller Beitrag
De Artikel trifft's doch gar nöd so falsch, Gysino.
Oder was meinsch du zunnere no coolere Pre-Game-Show und meh Pause-Schpili? So e Kiss-Cam wär doch mal öppis. -
- Offizieller Beitrag
Zitat von RetoDe Artikel trifft's doch gar nöd so falsch, Gysino.
Oder was meinsch du zunnere no coolere Pre-Game-Show und meh Pause-Schpili? So e Kiss-Cam wär doch mal öppis.Ha ha die Ewiggestrige chömed us em Busch!
Ja ich wüsst tatsächlich no gueti Sache!
Und nei, mer chan s Rad nüme zrugg drehen!
-
- Offizieller Beitrag
Das isch mir klar. Klar isch mer nur nöd so ganz gsi, was de Gysin a dem Artikel denäbed findet.
-
Zitat von Reto
De Artikel trifft's doch gar nöd so falsch, Gysino.
Oder was meinsch du zunnere no coolere Pre-Game-Show und meh Pause-Schpili? So e Kiss-Cam wär doch mal öppis.
Show hin oder her. Es laufet so oder so z viel use wenns mal ned lauft... und das lit am Individuum "Fan" (wemmer das i dem Fall so nenne chan) -
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von RetoDas isch mir klar. Klar isch mer nur nöd so ganz gsi, was de Gysin a dem Artikel denäbed findet.
Mir scho!
De ZSC häd de bescht Schnitt sit de 90er Jahr, isch i de Top Ten vo Europa, und so en Tubel schriibt es paar lächerlichi Sätz will nöd jedes Spiel usverchauft isch.
De "Artikel" lauft under: "Hauptsache nörgeln!"
-
Für en Nödsaisonchartebsitzer sind d'Priise es Problem, wänn mer chli öpis wot gseh, sprich mind. äs 2. Rang Plätzli wett (momentan 75.--). S'ander Problem vo dä Verein chönt si, dass all Hänneschiss en Match im öffentliche TV chunt, dänn no lang nöd jede hät Teleclub. Dänn gaht mer also Spiel 1 sicher nonig go luege (gaht ja no um nüt), Spiel 3 überleit mer sich churz, bis mer gseht, dass dä Match im TV chunt und für Spiel 5 chauft mer dänn Tix. Und ja, Lausanne/Servette sind nöd grad Magnet.
-
Zitat von Schäri
Für en Nödsaisonchartebsitzer sind d'Priise es Problem, wänn mer chli öpis wot gseh, sprich mind. äs 2. Rang Plätzli wett (momentan 75.--). S'ander Problem vo dä Verein chönt si, dass all Hänneschiss en Match im öffentliche TV chunt, dänn no lang nöd jede hät Teleclub. Dänn gaht mer also Spiel 1 sicher nonig go luege (gaht ja no um nüt), Spiel 3 überleit mer sich churz, bis mer gseht, dass dä Match im TV chunt und für Spiel 5 chauft mer dänn Tix. Und ja, Lausanne/Servette sind nöd grad Magnet.
Guet aber die Priise sind au nöd höcher als Konzerttickets! -
Nei sinds nöd, aber Konzert häsch 2-3 im Jahr, Playoff (wänn's so wiiter gaht) 12 Mätch i wenige Wuche. Und mer gaht ja nöd ällei an Match und wänn d'Frau (ganz z'schwiege vo dä Kids) au wännd mitcho, dänn wird's tüür. Isch eifach so, zumindest für mich.
-
Ich stuune übrigens grad, wie lahm dä Vorverchauf für Spiel 5 lauft. D'Sektore hinter dä Goal sind no leer.
-
- Offizieller Beitrag
s "Problem" isch vielfältig:
- die guete Plätz sind weg (6840 Saisonkarten!)
- chunt im TV (wer Swisscom TV häd jede Match!)
- die Plätz wos no häd sind nöd sehr guet (hinderem Goal, Piste tüüf une)
- es gaht no um nüüt bzw. isch alles no offe
- de Gegner zieht nöd würklich (zieh würd HCD, EHC, SCB)
- Priise sind tatsächlich happig
Was mich a dem Artikel i de NZZ nervt:
Mer suecht wieder mal s Haar i de Suppe statt das mer öppis positivs schriibt!
Typisch Schwiizer halt!
-
Zitat von Reto
So e Kiss-Cam wär doch mal öppis.
händs das aber nöd öppe im letschte Spiel (in Gänf) am TV zeiged?
die händ e "bisou cam"!
was meinsch wieso ich i de Pause nie hocke bliebe bin?ich han au demit grächnet, dass es für Spiel 5 en Ahsturm git: gseht aber gar nöd denah us.
han au scho vo einige ghört:
"gaht ja no um nüt. ich luegs am tv und zahle nöd (nonig) 75.- für e ahständigi Sicht..." -
Für morn gsehts 5 stellig us. Am samstig isch halt au na fuessballderby
-
- Offizieller Beitrag
Und im Final sind all die beschte Fäns und jammered, dass sie nöd debi si chönd ;o)
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!