• Zitat von easy

    es jahr lang dä spiller loyalität und uufopferig vorpredige, und dänn bim nächscht beschte aagebot sälber abhaue. wär scho echli schwach.

    fände ich auch, wenn es denn so kommt. er hat etwas viel betont, wie wichtig ihm das sei und dass er den vertrag erfülle und nicht an übersee denke.

  • er hät sälber es jahr lang das vorgläbt, wo er vo de spieler verlangt: also nüt unmänschlichs!!!

    zudem wird er sicher nöd bim erst beste aagebot gah, sondern nur wänns für ihn würklich öppis speziells isch. (mini meinig, suscht wäri natürlich au bitzeli enttüscht wänns andersch wär)
    aber die für mich wichtigst frag: häts jemals im sport öppis (positivs) bracht, wänn mer öpper nöd gah laht, wo gah wett?!?

    hützutag sind d'verträg im sport genau dazu da, e ablösesumme/entschädigung überz'cho und nöd zum ieghalte werde... (finds nöd guet, aber isch so)

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    er hät sälber es jahr lang das vorgläbt, wo er vo de spieler verlangt: also nüt unmänschlichs!!!

    zudem wird er sicher nöd bim erst beste aagebot gah, sondern nur wänns für ihn würklich öppis speziells isch. (mini meinig, suscht wäri natürlich au bitzeli enttüscht wänns andersch wär)
    aber die für mich wichtigst frag: häts jemals im sport öppis (positivs) bracht, wänn mer öpper nöd gah laht, wo gah wett?!?

    hützutag sind d'verträg im sport genau dazu da, e ablösesumme/entschädigung überz'cho und nöd zum ieghalte werde... (finds nöd guet, aber isch so)

    Vor allem wird hier schon rumgeheult bevor überhaupt etwas passiert ist!

    Hartley war vier Jahre nicht mehr Coach, wollte dann ins Metier zurück und fand den Job beim ZSC.

    Durch seinen Erfolg hier wurden sie auch in der NHL wieder auf ihn aufmerksam, und wohl auch für ihn überraschend ist er plötzlich dort wieder ein Thema!

    Sollte ihm der Job als Head Coach der Habs angeboten werden, dann ist das in etwa so wie wenn der FCZ Trainer den Job bei Real angeboten bekommt, oder für Hartley als Francokanadier noch extremer.

    Fink ist während der Saison (!) aus Basel abgehauen, um bei einem Abstiegskandidaten Trainer zu werden, obwohl er mit Basel noch in der CL war!

    Wenn das Ausland ruft geht jeder, im Fussball längst Alltag, im Hockey sind wir uns das halt (noch) nicht gewohnt (ausser den Spielern die in die NHL wechseln).

    Im Unterschied zum Fussball gibt es halt zusätzlich keinen Kohle, weder für die Spieler noch für die Trainer!

    Ich hoffe natürlich dass uns Hartley erhalten bleibt, sollte er aber tatsächlich ein Angebot erhalten und gehen wollen, dann soll man ihn nicht aufhalten!

  • Du hast Rech, Larry, Reisende soll man nicht aufhalten und man kann ja niemanden mit dem Schrotgewehr zwingen, ZSC-Trainer zu bleiben.

    Trotzdem: Eine feste Abmachung, ein Versprechen oder wie in diesem Falle, einen Vertrag einzuhalten (egal ob schriftlich oder per Handschlag) ist eine Frage des Charakters. Wenn Hartley den ZSC verlässt, habe ich ihn massiv falsch eingeschätzt.

  • Zitat von easy


    Trotzdem: Eine feste Abmachung, ein Versprechen oder wie in diesem Falle, einen Vertrag einzuhalten (egal ob schriftlich oder per Handschlag) ist eine Frage des Charakters. Wenn Hartley den ZSC verlässt, habe ich ihn massiv falsch eingeschätzt.

    Verstahn ich Dich richtig: Wänn Dir als Chef de Diräktor abotte wird, dänn lehnsch Du ab, will Du ja Charakter häsch und als Chef (& nöd als Diräktor) ahgstellt worde bisch?

    Ääähm, sorry: (so ziemlich) jedä wo sich chan (vermeintlich) verbessäre & wieterentwicklä nimmt so es Agebot ah...
    Und vomne Schwiizer Cheftrainer zumne NHL Cheftrainer isch halt nunmal quasi wie e Beförderig.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von larlf

    Verstahn ich Dich richtig: Wänn Dir als Chef de Diräktor abotte wird, dänn lehnsch Du ab, will Du ja Charakter häsch und als Chef (& nöd als Diräktor) ahgstellt worde bisch?

    Ääähm, sorry: (so ziemlich) jedä wo sich chan (vermeintlich) verbessäre & wieterentwicklä nimmt so es Agebot ah...
    Und vomne Schwiizer Cheftrainer zumne NHL Cheftrainer isch halt nunmal quasi wie e Beförderig.

    wieso verteidigsch das immer? er hät en vertrag uf 3 jahr laufziit underschribe. grundsätzlich egal welle job dass ihm abotte wird. wänn am "easy" dä diräktor job abote wird, nimmt er dä ah, well er kein vertrag mit laufziit hät. so eifach isch das.

    was schlussendlich passiert werdemer gseh, dass es e schwachi leischtig wär vo ihm, wänn er wür gah, find au ich. sonen 3 jahres vertrag isch ja schliessli für beid siite abgschlosse worde.

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von virus


    was schlussendlich passiert werdemer gseh, dass es e schwachi leischtig wär vo ihm, wänn er wür gah, find au ich. sonen 3 jahres vertrag isch ja schliessli für beid siite abgschlosse worde.

    Reichlich naiv die Ihstellig!

    Ich wird Dich in Zuekunft uf so Fäll ufmerksam mache, ich vermuete aber, dass ich mit schriibe gar nüme nahchume, will das täglich passiert, vor allem im Fuessball!

    Ebe: De Fink vo Basel isch demfall au en huere Seckel, oder?

  • Zitat von Gysino

    de bob chan in züri fascht nume no verlüüre. ich wettbdasser bliibt, aber ich
    würd wohl gah wänni ihn wär.

    hät was, aber er chennt sich au (würkli) unvergässlich mache! :cool:

  • Mal ganz ehrlich was spricht für eus ussert de Vertrag?
    Ich han genau s glieche denk wie de Gysino..
    -Im erste Jahr grad Meister worde.. Chasch gar nümm Toppe, wäremer nur 2 te /3te worde het er no e Mission! Hätter aber nümm..
    -Den die ewige sprüch über die uuu schlechti Quali, mit Pfiff vo de Räng.. (zurecht)
    -De Druck uf Ihn wird sicher nöd chliner worde sie, da ihn jezt "all" als Messias ahnestelled. Wunder/Bestätigung werded vo ihm erwarted.
    - git i de NHL sicher nöd weniger Kohle, egal bi wellem Club er landet
    - villmeh Prestige für Ihn, egal bi wellem Club er landet
    - Familie, Sprach und Umfeld..

    Degäge spreched
    - dass er eigentlich kei Verträg bricht (wie er ja selber einigi mal betont hät)
    - das es ihm da bi eus glaub no gfallt, sprich Läbesqualität
    - Kultur, ha glaub mal gäse dass er gern in Europa ume reist Italie, Spanie, frankrich usw..
    - glaub das wärs. Ende..


    Ja au ich chan mer kein bessere vorstelle, aber gseh chlie schwarz für eus..

    Russki standart!!

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Larry

    Reichlich naiv die Ihstellig!

    Ich wird Dich in Zuekunft uf so Fäll ufmerksam mache, ich vermuete aber, dass ich mit schriibe gar nüme nahchume, will das täglich passiert, vor allem im Fuessball!

    Ebe: De Fink vo Basel isch demfall au en huere Seckel, oder?

    mach der kei unnötigi müeh. das ganze interessiert mich ja nur, wells um dä Z gaht. suscht isch mir zimli egal, wer sich im sport a so vertäg haltet und wer nöd. trotzdem find ich, settis für die partei, wo dä vertrag ebe nöd broche hät, e entschädigung gäh.

  • Zitat von virus


    wieso verteidigsch das immer? er hät en vertrag uf 3 jahr laufziit underschribe. grundsätzlich egal welle job dass ihm abotte wird. wänn am "easy" dä diräktor job abote wird, nimmt er dä ah, well er kein vertrag mit laufziit hät. so eifach isch das.

    was schlussendlich passiert werdemer gseh, dass es e schwachi leischtig wär vo ihm, wänn er wür gah, find au ich. sonen 3 jahres vertrag isch ja schliessli für beid siite abgschlosse worde.

    du seisch es richtig: was schlussändlich passiert, werde mer gseh...

    mini meinig isch, dass egal ob de bob bliebt oder nöd, ich find ihn geil: dank ihm hämmer das jahr de meischter gholt!!!

    häsch nöd im ernst s'gfühl, dass öpper wo en befristete vertrag hät, sich e hammer chance ohni wieteres entgah laht, nur wäg dem befr. vertrag?
    wänn er de vertrag wett chünde, will er zumne andere ch-klub gah wett, dänn wäri au mega hässig uf ihn, aber wänn er e gueti chance i sim muetterland & somit de nhl überchunt: dänn gahni wahrsch. persönlich go bedanke & alles gueti wünsche!

    und au wänn ich mich wiederhole: en vertrag isch höchstens da, damit mer bitz gäld überchunt, wänn er nöd ieghalte wird. für nüt anders...
    vor allem im sport (aber au suscht): was bringt dir en mitarbeiter, wo nöd motiviert isch, will mer ihm e möglichi chance verbaut hät?
    dänn hani lieber öpper, wo weniger guet, defür aber mit vollem iesatz debie isch...

    aber lömmers & lueged eifach was de bob macht, ich tippe eh druf, dass er bliebt!

  • Zitat von Larry

    Reichlich naiv die Ihstellig!

    Ich wird Dich in Zuekunft uf so Fäll ufmerksam mache, ich vermuete aber, dass ich mit schriibe gar nüme nahchume, will das täglich passiert, vor allem im Fuessball!

    Ebe: De Fink vo Basel isch demfall au en huere Seckel, oder?


    korrekt! aber das ganze wird im fuessball jeweils mit (vill) geld usgliche. me isch zwar vertragsbrüchig worde, hät die verlürend site aber agmässe finanziell entschädiget, bzw. vom neue verein entschädige lah. isch scho no en chline underschied, als wenn eine eifach devolauft...

    NieUsenandGah

  • Zitat von snowcat


    korrekt! aber das ganze wird im fuessball jeweils mit (vill) geld usgliche. me isch zwar vertragsbrüchig worde, hät die verlürend site aber agmässe finanziell entschädiget, bzw. vom neue verein entschädige lah. isch scho no en chline underschied, als wenn eine eifach devolauft...

    ja, das sehe ich genau gleich.

    aber noch ist hartley ja noch nicht gegangen. er wird sich auch die frage stellen, was er denn noch will und wo sein leben angenehmer zu gestalten ist. sein lohn in zürich dürfte für ein angenehmes leben reichen und er hat sicher weniger stress hier. und mehr als den kübel holen, kann er dort auch nicht und das hat er ja schon mal..

    sollte er denn gehen, so war es trotzdem ein gewinn für beide parteien. hartley hat sich wieder ins gespräch gebracht und die lions durften einen komplett unerwarteten meistertitel feiern und haben ihre vormaligen schwächen aufgezeigt bekommen und wie man sie korrigiert.

  • Zitat von sloggi


    sollte er denn gehen, so war es trotzdem ein gewinn für beide parteien. hartley hat sich wieder ins gespräch gebracht und die lions durften einen komplett unerwarteten meistertitel feiern und haben ihre vormaligen schwächen aufgezeigt bekommen und wie man sie korrigiert.


    das sollte sowieso die wichtigste erkenntnis aus hartley's engagement sein. nur zweifle ich beim jetzigen staff, ob dieser auch ohne hartley in der lage sein wird das soeben gelernte auch umzusetzen oder anders gesagt: wieso soll salis jetzt plötzlich ein händchen dafür haben, wie man eine mannschaft zusammenstellt? aber vielleicht (und hoffentlich!) tue ich ihm ja unrecht und unterschätze seine lernfähigkeit! :nixwiss:

    NieUsenandGah

  • Zitat von virus

    was schlussendlich passiert werdemer gseh, dass es e schwachi leischtig wär vo ihm, wänn er wür gah, find au ich. sonen 3 jahres vertrag isch ja schliessli für beid siite abgschlosse worde.

    Und es hät nöd wenig gäh uf dem Pinboard, wo während de Quali händ wele das de Z de Vertrag uflöst... Soviel zum Thema

  • Einfach mal etwas zur sportlichen Führung der Lions. Bei Problemen ist es immer Salis oder Zahner und bei Erfolgen Zufall oder glückliche Fügung. Die organisation steht auf sehr guten Beinen, im Nachwuchsbereich ist man praktisch überall Meister, das problem mit dem Hallenstadion versucht man zu lösen mit dem Stadionprojekt. Hört mal auf die Vereinsspitze nur anhand von Transfers und der ersten Mannschaft zu beurteilen. Wenn ich so sehe was in anderen Ligen und Teams so abgeht so sind wir in einer sehr komfortablen Situation!

  • Zitat von Der Weise

    Einfach mal etwas zur sportlichen Führung der Lions. Bei Problemen ist es immer Salis oder Zahner und bei Erfolgen Zufall oder glückliche Fügung. Die organisation steht auf sehr guten Beinen, im Nachwuchsbereich ist man praktisch überall Meister, das problem mit dem Hallenstadion versucht man zu lösen mit dem Stadionprojekt. Hört mal auf die Vereinsspitze nur anhand von Transfers und der ersten Mannschaft zu beurteilen. Wenn ich so sehe was in anderen Ligen und Teams so abgeht so sind wir in einer sehr komfortablen Situation!


    :applaus:

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!