bezüglich "maskottchengate"... mer mag de amis chöne vorwerfe dases nöd all tasse im schrank hend, aber was "show" agaht chasch dene nüt vormache. es maskottchen ide USA wird gezielt i werbeunterbrüch igsetzt. de mensch im kostüm het e entsprechendi tanz oder was au immer usbildig gmacht (die ade hockey-WM sind extra us amerika igfloge worde wenns mi nöd tüüscht) und sind vollprofis. d amis sind sich zudem de gugus gwöhnt und findeds geil. mir hend kei werbeunterbrüch, s maskottchen wird irgend eine si wo gad usem drogeentzug chunt und de durchschnittlich fan ide halle wirds nöd geil finde. ich glaube das maskottchen wird so schnell widr verschwinde wie dazumals d cheerleaders... same story...
es isch halt eifach truurig, das mer marketingtechnisch sit jahre kein schritt wiiterchunt obwohl mer s bescht vermarktete sportunternehme ide schwiiz vor de huustüre het, de FCZ. vor 15 jahr hesch ide südkurve no chöne es zelt ufstelle und trotz erfolg und millione het durch gezielti und gueti marketingstrategie de mythos vom arbeiterclub chöne bibhalte werde. s geile am fcz: die meischte fans merked nöd mal das de club inkl. südkurve zunre riise kommerzchischte und zumne szeniträff "vercho" isch. us minre sicht isch da s marketing s zauberwort nr. 1! tradition (!!!) wird hochghalte, geili plakatwerbige und spots, etc.
s problem isch wohl, das d marke ZSC durch "missmarketing" wie de logowechsel, komischi farbwahle, grusigi fanartikel, peinlichi werbige etc. scho z fescht zumne - sorry - Grasshopper Club worde isch für e imagekorrektur. e chance für das z ändere wird denn evtl. de umzug is neue stadion. bis det ane müend mer wohl no es paar maskottchen, cheerleadergruppe, lasershows, benis und es bitz top gun ilaufmusig über ois erga lah!