Kei Angscht ich fühl mi nöd persönlich agriffe Jede dörf sini Meinig ha! Han da absolut keis Problem demit!
1/4 Final: ZSC - Lausanne
-
-
- Offizieller Beitrag
Ich het sogar Freud gha, wänn Lausanne no s'3:2 gschosse het, dänn hetti nöd so müesse luege, dass die Chliine im letschte Drittel nöd iischlafed ;o)
Aber de Z hät s'Schlussdrittel souverän abe gschpillt und scho chöne Chräft schpare für de Ziischtig. Au das chamer als Playoff-Hockey bezeichne, wämmer dänn will.
-
Der Auswärtssektor in Lausanne ist auch in den Playoffs ein Thema:
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Zesi 05Der Auswärtssektor in Lausanne ist auch in den Playoffs ein Thema:
D'Halle in Lausanne find' ich eigentlich ganz okay. Bin scho a Konzert det gsi, aber nie amene Uswärts-Game.
Muess ja würkli ziemli übel si............ -
So still hüt....
Macheds platt und schlüüsed Guantanamo
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von MessierSo still hüt....
Macheds platt und schlüüsed Guantanamo
Hani au scho dänkt, sehr "ruhig" hüt. Git halt im Momänt au nüt z'kritisiere. Mir füehret 2:1 i de
Serie und wänn mer hüt putzet dörfti de Mischt gfüehrt si. Erwarte hüt e Reaktion vo Lausanne.
Nöd dass sie ganz andersch spiele werdet, aber evtl. werdets no meh uf de Körper spiele.........Und morn wieder e Zämmefassig vom Simms, was während em Game ufem Board gloffe isch!
-
Au hüt isch s oberste Gebot: Geduld und s erste Drittel zu Null beände!
Je länger d Null staht je nervöser werdets. -
Mier därfed aber eini, zwei mache. Je länger bi ine d'Null staht, desto nervöser werdets...
-
Geduldig bleiben, defensiv solid spielen, aber nicht passiv werden, dann kommt es gut. Und natürlich wäre es wieder schön, das erste Tor zu schiessen!
Ich glaube nicht, dass alle Board-Teilnehmer auf dem Weg nach Lausanne sind, aber es ist wirklich verdächtig ruhig.
-
Zitat von 007
Geduldig bleiben, defensiv solid spielen, aber nicht passiv werden, dann kommt es gut. Und natürlich wäre es wieder schön, das erste Tor zu schiessen!
Ich glaube nicht, dass alle Board-Teilnehmer auf dem Weg nach Lausanne sind, aber es ist wirklich verdächtig ruhig.
Habs mir kurzfristig überlegt, aber ohne sicheres Ticket im Gästesektor wars mir dann doch zu weit
-
Sieht ganz gut aus bis jetzt. Konzentriert, geradlinig und druckvoll gehen die unsrigen zur Sache, auch Flüeler auf seinem Posten. Hoffe Cunti gelingt noch was heute, agiert immer noch eher unglücklich. Weiter so, dann kommts gut.
-
irgendwie kommt mir Flüeler sehr unsicher vor (meine nicht das Tor) ....
-
Wir nehmen zu viele Strafen. Ansonsten ein gutes Drittel des Z. Flüeler fehlt weiterhin die gewohnte Ruhe
-
- Offizieller Beitrag
-
Chancenauswertung mangelhaft, ansonsten aber ein Klasse Drittel
-
- Offizieller Beitrag
Die 2. Strafe (welche zum Tor geführt hat) ist einfach nur ein fucking joke!!! Wenn das eine Strafe war, dann würde während 60 Min. drei gegen drei gespielt werden müssen. Dieses "Schüpfchen" hat nix mit einem Foul zu tun, sorry. Und das vor dem eigenen Tor .......
Der Z muss einfach seine Chancen besser nutzen. Hätten schon min. 2 Tore mehr auf dem Konto haben müssen.Auf geht's ins 2. Drittel - ZSC suscht gar nüt!!!
-
Da ist das Tor für Cunti, sehr gut!
-
- Offizieller Beitrag
Weltklasse PP-Tor, YES!!
Und jetzt wieder eine "fucking joke Strafe"......... -
Zitat von ZSColin
Die 2. Strafe (welche zum Tor geführt hat) ist einfach nur ein fucking joke!!! Wenn das eine Strafe war, dann würde während 60 Min. drei gegen drei gespielt werden müssen. Dieses "Schüpfchen" hat nix mit einem Foul zu tun, sorry. Und das vor dem eigenen Tor .......
Der Z muss einfach seine Chancen besser nutzen. Hätten schon min. 2 Tore mehr auf dem Konto haben müssen.Auf geht's ins 2. Drittel - ZSC suscht gar nüt!!!
Reiber ebe
-
- Offizieller Beitrag
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!