Halbfinal vs. Biel

  • Gemütliches Kehrausspiel. Perfekt für einen Sonntagnachmittag.

    Hoffe auf die Playoffs hin kommen unsere Import-Spieler noch in Form und dass wir uns nicht bei jeder Gelegenheit rumschupfen lassen……

  • Mir chönd die Serie immerno günne!

    So isches, immer positiv blibe!

    SL trotzdem ersetze. Sorry, aber selbst mir Zueschauer merket sogar sit afangs Saison, dass ois Skorer fehlet, wenn nöd alli in Topform sind und eine wo de Job het bi sonere Situation zhandle, de handlet nöd. Nebst Chloote und Aschua simmer seinzige Team, wo während de Saison kein Import gholt het. Hettemer jetzt no en Top Import, denn chönntemer immerhin mal de Waeber spiele lah, aber bi dem Ifluss vom Roe macht das gar kei Sinn. MC schint au echli ahnigslos zsi mit de Liniezämestellig - het mer unterem RG viel besser gfalle!

    Egal ich bin Fan und als Fan muessmer optimistisch blibe!! Holemer ois das Break!

  • Ich han mich bis jetzt immer vornehm zruggghalte gege de SL z‘schüsse, obwohlich scho 50x d‘Skorerwert vo all oisne Spieler in Vergangeheit und Gegewart duregluegt han, kritisiert und vergliche han mit anderne Teams und mich allgemein sehr beschäftige mit em ZSC, aber letschdendlich de SL trotzdem viel meh Ahnig wird ha als ich und ich vollstes Vertraue i ihn gha han, dass ich unrecht ha wirde diesbezüglich und er scho ghandlet hetti, wenns notwendig gsi wer. Aber jetzt verlürt er langsam mis Vertraue. Wenns mitemne Trainerwechsel, wo amschinend so fürs offensive Spiel bekannt isch kei Goal uf d‘Reihe bechunnt, denn dörf langsam de Sportchef höchstpersönlich sin Job rume. Egal ob mer jetzt no comebacked i dere Serie oder nöd. Mer hend eifach au zwenig Goal ide Regular Season gschosse und gege Davos

  • Wenn das schlussendlich der Wechsel zu Crawford war, solch eine Spielerische Offenbarung, bestückt mit einem Einsatz wo man meinen könnte, man wäre in der Vorrunde, Biel musste ja nicht mal viel tun um das Spiel zu gewinnen, dann wird sich ein Leuenberger ganz unangenehme Fragen nach der Serie gefallen lassen müssen. Ich frage mich, kann man solch einen Blutleeren Auftritt bis Montag begradigen für Spiel 3 ? Wenn nicht dieser irre Vertrag von über 2 Jahren für Crawford in der Luft liegt, würde ich erneut die Reisleine ziehen. Auch in der Kürze der Zeit. Und wenn sich ein Leuenberger selber an die Bande stellt.

    ZSC/DEGShanahan

    ZSC/DEGShanahan

  • wenn unsere Top Offensive in 2 Spielen nicht ein einziges Tor erzielt: da ist zuerst SL & dann MC verantwortlich!

    Die Serie ist noch nicht durch, aber am Montag müssen wir scoren, sonst ist bei uns bald Lichter löschen angesagt…

  • Und wenn sich ein Leuenberger selber an die Bande stellt.

    ZSC/DEGShanahan

    Wie es aussieht, wenn SL selbst an der Bande ist, wissen wir ja dank Crawford‘s „Cocksucker“

    3:1 Führung zuhause in den letzten 15 Minuten verspielt und 3:4 nach regulärer Zeit verloren gegen Rappi. Gut, vlt etwas polemisch SL die Schuld dafür zu geben, aber rein sinnbildlich auf deinen Satz …

  • [quote='Reto','https://forum.zscfans.ch/thread/2912-halbfinal-vs-biel/?postID=160670#post160670']

    Ja. Han au de ganz Abig gfunde, dass de SL s'Hauptproblem isch.

    Oh Mann.

    [/quote]

    Ähmm Reto

    Es git ganz sälte es "Hauptproblem" (und ich chan das bim Z au nöd erkänne; aber du wirsch mi ufkläre.)

    Mir händ - us minere Sicht - einigi Problem; und nöd wenig händ ihri Schnittschtell bim SL!

    Aber ok; usblände; isch nöd s'"Hauptproblem" ...

  • Mir händ - us minere Sicht - einigi Problem; und nöd wenig händ ihri Schnittschtell bim SL!

    Chasch mir nur eis Biispiel mache, wie dä SL däfür verantwortlich isch, dass Spieler wie Texier, Ghetto, Lammiko, Lehtonnen und Wallmark uf eimal kei Goal meh schüssed und all die Näme imene Formtüüf stecked? Vo Aze, Roe, Bode und Chris etc. redemer scho gar nöd....

    Ich frög mich no immer, öb euse Verein gnueg in Richtig mentals Training unternimmt!? das mein ich ernscht! ich han kei ahnig was i die richtig i dä NHL unterno wird, falls überhaupt. Aber chan ja wohl chum nur es Europa- oder ZSC-Problem sii! Wie isch es möglich, dass ime Team mit vielne gstandne Spieler all glichziitig nöd uf ihres Potential chönd zuegriiffe!? wird mir immer es Rätsel bliibe!

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!