de facchinetti wird doch sicher ispringe bevor alles de bach abgaht?
Fussball allgemein
-
-
btw de Bulat söll sich de Lappe dur de Schnägg zieh!
-
Zitat von Ali Bengali
de facchinetti wird doch sicher ispringe bevor alles de bach abgaht?
De Facchinetti chan wohl gsundheitlich (vom alter her), wie au finanziell nüme ispringe zum de Verein z rette. Wobi ich die Infos us zweiter Hand han, weiss nöd, wies finanziell würkli usgseht. Gsundheitlich hetmer ja scho am Cupfinal gseh, dasser nüme würkli de fitischt isch. Leider.
-
hehe de Da Costa... http://www.20min.ch/sport/fussball…hnt-GC-13968674
Halt immerno en UNO DI NOI
-
- Offizieller Beitrag
Völlig Hirnlos!
Und nicht falsch verstehen, von mir aus könnte GC absteigen und im Nirgendwo versinken. Aber als Spieler solchen Müll mitmachen? Sorry, völlig respektlos. -
-
Ich finds geil. Er het weiss gott gnueg müesse unedurre. (Bekannte Grund..)
Schön z`gseh das er langsam wieder de alt wird.Wer ihn kennt weis, das er en guete Typ isch und halt au für so Sache zha isch.
Au vo dem lebt halt de Sport.. GSCHICHTE nebem Is resp. Feld...
Tja jedem das seine!
-
Zitat von Sbornaja
Ich finds geil. Er het weiss gott gnueg müesse unedurre. (Bekannte Grund..)
Schön z`gseh das er langsam wieder de alt wird.Wer ihn kennt weis, das er en guete Typ isch und halt au für so Sache zha isch.
Au vo dem lebt halt de Sport.. GSCHICHTE nebem Is resp. Feld...
Tja jedem das seine!
Und wer weiss, plötzlich heisst dä FCZ-Goalie 2012/2013 Da Costa. Ich nähmti ihn gärn wieder zrugg, ich dänke über die Stanic-Sach isch inzwüsche gnueg Gras gwachse.
-
Zitat von Caro
aber grad luut nach sanktione etc. rüefe, wie i paarne kommentär, findi genau so weich.
find ich au und den aber scho lieber e Buess zahle weder sich bi GC entschuldige....... suscht sammled mir den no für ihn und übrigens würd ich de gern wieder bi eus ha und de Leoni und de Gumpelli chönnted is Oberland.
Gruss Lolo
-
Zitat von Sbornaja
hehe de Da Costa... http://www.20min.ch/sport/fussball…hnt-GC-13968674
Halt immerno en UNO DI NOI
geile siech!
schebe scho so: eimal zürcher, immer zürcher!
wie de lolo so richtig seit: lieber e buess zalle, weder sich bim pack z'entschuldige! für was au? und überhaupt es sötti umgekehrt si: die müesstet sich täglich bi euis entschuldige und zwar für das, dass überhaupt exischtiered und euis, bzw. eusne vorfahre, scho sit 125 jahr so öppis vo fürchterlich uf de sack gönd, die herre vom nobelclub...!!
gruess roli c.
-
Zitat von snowcat
geile siech!
schebe scho so: eimal zürcher, immer zürcher!
wie de lolo so richtig seit: lieber e buess zalle, weder sich bim pack z'entschuldige! für was au? und überhaupt es sötti umgekehrt si: die müesstet sich täglich bi euis entschuldige und zwar für das, dass überhaupt exischtiered und euis, bzw. eusne vorfahre, scho sit 125 jahr so öppis vo fürchterlich uf de sack gönd, die herre vom nobelclub...!!
gruess roli c.
Ja ändli fangsch wieder mal a z'täubelä, han scho gmeint wirsch handzahm....
-
Zitat von schalamütss
Ja ändli fangsch wieder mal a z'täubelä, han scho gmeint wirsch handzahm....
sicher nöd!
ha aber brülle nöd ah gha, ha also gar nöd gseh was ich schribe! aber schinbar händ sälbscht mini finger es problem mit dem komische verein us niederhasli... und usserdem isches scho fasch die einzig möglichkeit um dich zum schribe z'bringe uf dere pinnwand!
gruess über d'gleis roli c.
-
- Offizieller Beitrag
-
http://www.tagesanzeiger.ch/sport/axpo_sup…/story/28574121
dä liebi uralti mario widmer, argumänt wie de zaugg im hockey... oder wot er sich bim tschetschene ine schlieme?
-
Ich finde den Artikel besser als die meisten (zuerst wollte ich sagen: alle) Artikel von Kläusu.
Dass die Presse ein Scheisshaufen ist, müsste ja wohl allen klar sein. Was genau passiert ist und weshalb, werden nur die Betroffenen wirklich wissen.
Aber wenigstens ist für Unterhaltung gesorgt...
PS: Vielleicht liegt mir einfach auch Hockey so viel mehr am Herzen, dass mich Kläusu mit praktisch allen Artikeln wütend macht, während ich beim Fussball wesentlich entspannter Müll lesen kann.
-
- Offizieller Beitrag
haha zu geil dä Typ:
-
isch es hammer goal, aber als "Typ" enttüscht er mich momentan gewaltig!
A de Copa hät er au nöd überzügt... mal hoffe, dass er nöd en "ewige Balotelli" wird & sini Iestellig nochli änderet. -
eifachschti WM Quali gruppe ever!
kei uusrede gitts!
-
- Offizieller Beitrag
Norwegen, Slowenien, Albanien, Zypern und Island
Jesses Gott! Jetzt mues ich mit em Benny wohl doch nach Brasilie?
-
eifacher gahts uf em Papier würklich nüme!
irgendwie befürcht ich glich, dass de Otti au i dere Gruppe no chunt & seit "...aber mir händ gäge Spanie gwunne!!!" -
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!