• Offizieller Beitrag


    mein gott, das gschiss wo gmacht wird wäge dene paar pfiff...schwiizer sind so härt verweichlicht. die
    pfiife hät ja fascht no brüelet ufem feld. :rofl:

    in südamerika hätts no becher und anders züüg uf ihn ghaglet. ich han wenig erbarme mit eme multimillionär
    wo halt eifach s'goal nöd trifft.

    mir sind ja nöd immer einer Meinig, aber dasmal unterschrieb ich Din Kommentar zu 100%! Huere Susi dä Haris und all wo mit ihm mitbrüelled!
    Genau wäg so Susi-Getue fallts mir immer schwerer zum Fuessball luege und ich han viel meh Freud a Hockey oder Football.....au die Szene wo dä Nordire dä Lichtsteiner schüch usem Feld schubst....i dä Ziitlupe häsch sogar no erkännt, dass dä Lichtsteiner no ca. 2m beschlünigt hät und richtig abgumped isch, zum theatralisch halbe über d'Bande zflüge! Ich hetten für das grad vom Platz gno! Aber das sind ebe Fuessballer, bi jedere Berührig händs ganz fescht Bobo und kei Respekt gägenüber em Schiri! Wird Ziit, dass da mal es paar Regeländerige chömed....aber gäll Gysino, da gönd eusi Meinige dänn vermuetlich wieder usenand ;)

    Klar pfiiftmer eigentlich nöd aber hey, au Zueschauer dörfed mal emotional reagiere! Han au gflueched vorem TV, will dä Haris-Chancetod eimal meh e gueti Chance vergit! Dasmer gäg die Nordiire schlussendlich nur dank eme gschänkte 11er wiiterchunt isch schwach! Über die ganz Quali hät die Mannschaft aber sehr guet gspielt und hät sich drum verdient für die Endrundi qualifiziert!

    mini bescheide Meinig zum Thema.....

  • Zitat von Thomi

    ...au die Szene wo dä Nordire dä Lichtsteiner schüch usem Feld schubst....i dä Ziitlupe häsch sogar no erkännt, dass dä Lichtsteiner no ca. 2m beschlünigt hät und richtig abgumped isch, zum theatralisch halbe über d'Bande zflüge!


    de isch nume scho z'lang in italie, dete ghört sowas zum guete ton und is spielergen...


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

  • Zitat von Gysino

    mein gott, das gschiss wo gmacht wird wäge dene paar pfiff...schwiizer sind so härt verweichlicht. die
    pfiife hät ja fascht no brüelet ufem feld. :rofl:

    in südamerika hätts no becher und anders züüg uf ihn ghaglet. ich han wenig erbarme mit eme multimillionär
    wo halt eifach s'goal nöd trifft.


    Isch halt e Iistelligssach, öb mer härt kritisiert und sich ufregt (han mich sehr ufgregt über de Bueb us Sursee), aber fair bliebt gegenüber eme einzelne Spieler. Oder öb mer öpperem seit er seg e Pfiffe und en persönlich aagriift, egal wie viel er verdient.
    Offebar isch die 2. Variante für Dich ok. Denn würdi mi mal fröge öbs au ok isch, wenn Din Chef Dir so richtig klar macht, was Du für e Pfiffe bisch i Dim Job, ghörsch ja warschindli au nöd zu de Weltstars i Dinere Branche?!

  • Das alles isch halt mal wieder so richtig typisch schwizerisch...

    Anstatt sich freue über e tolli WM-Qualifikation und über de zuegäbenermasse "dräckig Sieg" i zwei Spiel gäge Nordirland wird wieder a allem umegnörglet. Klar isch d'Leistig nöd berauschend gsi und ich han mich vorem Fernseh tödlich ufgregt, aber mer hät vo Afang a gwüsst das es nöd eifach wird si. Und ich han lieber so Leistige und erknorzti Sieg gäg spielerisch limitierti Gägner als wänn mer gäge en "Grosse" sang- und klanglos verlürt, defür aber ime Spiel gäge Färöer oder Andorra brilliert und mit 7:0 günnt!

    Und zum Thema Seferovic: ich findes absolut pinlich vode Zueschauer das mer de uspfifft, aber ich findes ebeso pinlich wänn en Spieler wäg dem grad am Bode zerstört isch.


  • Das alles isch halt mal wieder so richtig typisch schwizerisch...

    Anstatt sich freue über e tolli WM-Qualifikation und über de zuegäbenermasse "dräckig Sieg" i zwei Spiel gäge Nordirland wird wieder a allem umegnörglet. Klar isch d'Leistig nöd berauschend gsi und ich han mich vorem Fernseh tödlich ufgregt, aber mer hät vo Afang a gwüsst das es nöd eifach wird si. Und ich han lieber so Leistige und erknorzti Sieg gäg spielerisch limitierti Gägner als wänn mer gäge en "Grosse" sang- und klanglos verlürt, defür aber ime Spiel gäge Färöer oder Andorra brilliert und mit 7:0 günnt!

    Und zum Thema Seferovic: ich findes absolut pinlich vode Zueschauer das mer de uspfifft, aber ich findes ebeso pinlich wänn en Spieler wäg dem grad am Bode zerstört isch.

    Dito, danke Mirko. Anzumerken wäre noch, dass ich die pfeiffenden Zuschauer einiges lächerlicher finde als das rumgeheule von Haris


  • mein gott, das gschiss wo gmacht wird wäge dene paar pfiff...schwiizer sind so härt verweichlicht. die
    pfiife hät ja fascht no brüelet ufem feld. :rofl:

    in südamerika hätts no becher und anders züüg uf ihn ghaglet. ich han wenig erbarme mit eme multimillionär
    wo halt eifach s'goal nöd trifft.

    Gysino, Du hast mir die Worte aus dem Mund genommen.

    Das einzige was ich peinlich und beschaemend finde ist das Geheule und die Hysterie die nun statt finden. Ein Stuermer hat ueber 180 Minuten unzaehlige 100%ige Chancen klaeglich vergeben und es gibt ein paar Pfiffe. Das hat es im Fussball und anderen Mannschaftssportarten auf der ganzen Welt schon immer gegeben. Es ist fuer einen Profisportler sicher nicht angenehm aber er muss auch mental stark genug sein so etwas zu akzeptieren und wegzustecken.

    Sind wir wirklich so verweichlicht und politically correct geworden dass ein paar Pfiffe eine "Causa" werden? Der Hoehepunkt ist nun noch Gillieron der sagt dass die Zuschauer erzogen werden muessen.

  • Kein Spieler, der 100% Identifikation mit dem Land zeigt, wird ausgepfiffen. Wenn einer nicht 100% Identifikation zeigt, muss die Leistung 100% sein. So denken die Fans. Ich persönlich finde die Pfiffe sehr ungerecht! Es ist Sport, da kann man Fehler machen, kein Problem. Diese Pfiffe schwächen die Nati, weil die Spieler jetzt denken, dass sie von den Fans gar nicht wertgeschätzt werden. Ich finde zwar auch, dass die Spieler über dem stehen SOLLTEN. Tun sie aber nicht.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • finde es schon einen unterschied, ob man bei einer aktion einen eigenen spieler auspfeifft oder wenn er nach kämpferischem spiel mit vergebenen chancen beim auswechseln ausgepfiffen wird... und nur ein paar pfiffe waren das nicht...
    dass er das aushalten muss ist für mich klar, wie auch, seine dämlichen gesten überflüssig und genau so unangebracht sind


  • Kein Spieler, der 100% Identifikation mit dem Land zeigt, wird ausgepfiffen. Wenn einer nicht 100% Identifikation zeigt, muss die Leistung 100% sein. So denken die Fans. Ich persönlich finde die Pfiffe sehr ungerecht! Es ist Sport, da kann man Fehler machen, kein Problem. Diese Pfiffe schwächen die Nati, weil die Spieler jetzt denken, dass sie von den Fans gar nicht wertgeschätzt werden. Ich finde zwar auch, dass die Spieler über dem stehen SOLLTEN. Tun sie aber nicht.

    Ich hatte Unrecht betreffend Identifikation. Wie ich es jetzt erst gesehen habe, wurden ja auch Frei und Streller ausgepfiffen

    Geistermeister 2022 ZSC Lions


  • finde es schon einen unterschied, ob man bei einer aktion einen eigenen spieler auspfeifft oder wenn er nach kämpferischem spiel mit vergebenen chancen beim auswechseln ausgepfiffen wird... und nur ein paar pfiffe waren das nicht...
    dass er das aushalten muss ist für mich klar, wie auch, seine dämlichen gesten überflüssig und genau so unangebracht sind

    Sehe ich auch so. Es ist jedoch irrelevant und voellig subjektiv ob die Pfiffe angebracht waren oder nicht. Als Fusballprofi muss man ganz einfach akzeptieren dass dies zum Beruf gehoert. Es ist die Kehrseite zum Ruhm, Reichtum usw. den der Job bietet.

    Als Coach moechte ich mental starke Spieler und nicht Sensibelchen. Seferovic haette mir viel besser gefallen wenn er so reagiert haette: "Ich mag die Pfiffe zwar nicht aber ich habe schlecht gespielt und verstehe die Frustration der Fans. Das naechste Mal werde ich aus solchen Chancen ein paar Tore machen".

    In Nordamerika sind Athleten mental viel staerker.Zum Beispiel NFL Quarterbacks die ein schlechtes Spiel liefern und konstant offene Receivers verfehlen werden ausgepfiffen. Ich habe noch einen Spieler der deshalb geweint hat gesehen. In den USA wird auch akzeptiert dass der zahlende Kunde das Recht hat seinem Unmut Kund zu tun, ob angebracht oder nicht.

  • Es ist aber schon ein Unterschied ob du für dein Team spielst und evtl. im Football die Playoffs verpasst oder ob du für dein Land spielst und die WM Qualifikation holst.
    Die Wahrheit liegt wohl darin dass man Seferovic ausgepfiffen hat weil in der Schlussphase bei allen die Nerven blank lagen!

  • In Nordamerika sind Athleten mental viel staerker.Zum Beispiel NFL Quarterbacks die ein schlechtes Spiel liefern und konstant offene Receivers verfehlen werden ausgepfiffen. Ich habe noch einen Spieler der deshalb geweint hat gesehen. In den USA wird auch akzeptiert dass der zahlende Kunde das Recht hat seinem Unmut Kund zu tun, ob angebracht oder nicht.

    Mues mer da immer alles mit de USA vergliche?? :roll: Wies in Amerika isch, interessiert mich da eigentlich nöd würklich, mir sind da ide Schwiz und d'Spieler müend nöd so si wie das d'Amerikaner wänd... Da chönd d'Spieler au no mitrede was sie wänd und müend nöd vo eim Tag uf de ander gäge ihre Wille de Club wächsle...

    Mental stärcher sind d'Spieler in Südamerika, det wirsch verschosse wänn es entscheidends Eigegoal schüssisch. Aber isch das würkli besser??

  • wänn de Seferovic mental nöd so e Pussy wär würder villicht au meh goal schüsse. villicht sött mer mal de fehler
    au bi sich sälber sueche statt wahrschinli bim usegah no tummi geschte mache und uf serbisch alli verflueche. wär
    no guet. aber sälber isch mer ja nie gschuld.

    • Offizieller Beitrag

    Hab die Pfiffe daneben gefunden aber wie schon gesagt: Sogar Frei und Streller wurden schon ausgepfiffen!

    https://www.nzz.ch/meinung/nach-d…uren-ld.1328149

    Wir haben keinen Knipser und darum wird die allseits an jeder EM oder WM geforderte Quali für die Viertelfinals weiter ein Traum bleiben.

    Und wie im Artikel beschrieben muss wieder ein Schritt nach vorne gemacht werden!


  • Vielleicht weil er nicht Sommeric heisst? :floet:

    das isch doch blödsinn. wie de sommer dete die flanke underlauft isch absolut grauehaft gsi. aber er hät es guets spiel
    gmacht (siehe wiitschuss ide erschte 5 minute) und goalies werded sowieso sälte uuspfiife. chönnt mi a kein einzige
    erinnere (gitt aber sicher biispiel).

  • btw Deutschland hatte das identische „Problem“ (Diskussion) um Werner, da wurde er bei Jogi ebenfalls ausgepfiffen, aber er hat deswegen nicht geweint...
    Die gestrigen Pfiffe kamen wohl als Feedback aufgrund der vergebenen Chancen + dem Verhalten vom ganzen Team: die haben ja fast danach gebettelt, dass es Verlängerung gibt!
    Klar war der Platz scheisse, aber das heisst nicht, dass man nur noch hinten auf das Tor wartet + vorne einen Konter am anderen absolut kläglich vergibt!!!
    Und trotzdem würde ich nur über ihn fluchen, aber nicht auspfeiffen, das geht nur beim Gegner, egal wie schlecht einer spielt...

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!