• https://www.blick.ch/sport/eishockey/nl/national-league-hc-ajoie-hc-fribourg-gotteron-06-10-2023-id19014020.html

De Wohlwend isch scho en kompletti Witzfigur.😂

Dass de gegnerisch Trainer en Jammeri isch, das chasch dr ja minetwege no einisch pro 3 Saisons mittels Geschte leischte , aber denn au no uf de Modestyle vom Dubé gah.😂🤡

Ich finde soöpis „schlimmer“ als bspw. es „Cocksucker“ vom Crawford. Ich meine de laht e ganzi Show ab und das nöd serschte Mal. Schochli en Chindergarte - Emotione hi oder her. Für mich isches amüsant, aber soöpis chan d’Gschäftsleitig vo Ajoie doch nöd dulde.😂

• https://www.blick.ch/sport/eishocke…id19014020.html

De Wohlwend isch scho en kompletti Witzfigur.😂

Dass de gegnerisch Trainer en Jammeri isch, das chasch dr ja minetwege no einisch pro 3 Saisons mittels Geschte leischte , aber denn au no uf de Modestyle vom Dubé gah.😂🤡

Ich finde soöpis „schlimmer“ als bspw. es „Cocksucker“ vom Crawford. Ich meine de laht e ganzi Show ab und das nöd serschte Mal. Schochli en Chindergarte - Emotione hi oder her. Für mich isches amüsant, aber soöpis chan d’Gschäftsleitig vo Ajoie doch nöd dulde.😂

Has im TV gseh. Er hät scho vorher komplett Kontrolle verlore und zerscht sini Spieler zäme gschtucht. Ab dänn häts nüme igränkt. Schwierig bi allem Respekt. In Davos sinds nöd truurig isch er weg.

Edited once, last by Blackstar (October 7, 2023 at 12:29 AM).

• Has im TV gseh. Er hät scho vorher komplett Kontrolle verlore und zerscht sini Spieler zäme gschtucht. Ab dänn häts nüme igränkt. Schwierig bi allem Respekt. In Davos sind nöd truurig isch er weg.

… Aber soöpis gaht doch eifach nöd. Trainer müend nöd immer Engelis si und en Trash-Talk ghört au emol dezue, so wie en Schlägerei ufem Iis mal dezueghört. Aber irgendwo hets denn au en Grenze und die hetter minere Asicht na scho um es Vielfaches überschritte. Also ufs Ussehe/Frisur und d‘Kleidig vomene andere Trainer zgah, das goht eifach nöd! Wennt emene andere mal du „Pussy“ oder du „Tubel“ oder ähnlichs seisch, ja ok - gaht au nöd, aber das ghört vlt. echli zode Emotione dezue.

Also eigentli müsstisch soeine mal es Ziitli usem Verkehr zieh.

Edited once, last by Manuel (October 7, 2023 at 12:22 AM).

• … Aber soöpis gaht doch eifach nöd. Trainer müend nöd immer Engelis si und en Trash-Talk ghört au emol dezue, so wie en Schlägerei ufem Iis mal dezueghört. Aber irgendwo hets denn au en Grenze und die hetter minere Asicht na scho um es Vielfaches überschritte. Also ufs Ussehe/Frisur und d‘Kleidig vomene andere Trainer zgah, das goht eifach nöd! Wennt emene andere mal du „Pussy“ oder du „Tubel“ oder ähnlichs seisch, ja ok - gaht au nöd, aber das ghört vlt. echli zode Emotione dezue.

Also eigentli müsstisch soeine mal es Ziitli usem Verkehr zieh.

Finde zwar Wohlwend einen ziemlichen Trottel, aber…

Mal die Kirche im Dorf lassen. Halb so wild, etwas provozieren bzgl. Frisur und Kleidung, ähnlich wie bei Crawford und Schläpfer dazumals.

Gibt’s jetzt schlimmeres, aber kann mir schon vorstellen, dass dies wahnsinnig grauenhaft ist für die Schneeflocken von heute, wenn man mal ein bisschen provoziert.

• Finde zwar Wohlwend einen ziemlichen Trottel, aber…

Mal die Kirche im Dorf lassen. Halb so wild, etwas provozieren bzgl. Frisur und Kleidung, ähnlich wie bei Crawford und Schläpfer dazumals.

Gibt’s jetzt schlimmeres, aber kann mir schon vorstellen, dass dies wahnsinnig grauenhaft ist für die Schneeflocken von heute, wenn man mal ein bisschen provoziert.

Ich finde es oberpeinlich. Ja, man darf einmal provozieren, finde ich auch. Aber gefühlte zwei Minuten täubelen wie ein kleines Kind auf dem Spielplatz?

• Ich finde es oberpeinlich. Ja, man darf einmal provozieren, finde ich auch. Aber gefühlte zwei Minuten täubelen wie ein kleines Kind auf dem Spielplatz?

Ja, Wohlwend war schon immer peinlich und ein Trottel. Und die Aktion gestern war auch wieder peinlich.

Aber “eine Grenze um vielfaches überschritten” und “eine Zeit lang aus dem Verkehr ziehen”, wegen ein wenig rüberschreien und provizieren.

• Wie kann man den überhaupt zu Ajoie lotsen?

Der Typ kann nicht verlieren und das wusste man schon lange.
    Solange alles einigermassen rund läuft kann er sich am Riemen reissen, sobald aber die Resultate nicht kommen wie sie sollten, tickt der Typ aus und hat sich nicht im Griff. Der typische Choleriker halt... War schon immer so, wird auch immer so bleiben.

Er macht sich als Trainer keinen Gefallen, ich könnte ihn mir gut als Sportchef oder in einer tragende Rolle im Hintergrund vorstellen. Als Assistenztrainer für die Specialteams oder etwas in dieser Art, aber als Headcoach? No way!!

Fachwissen besitzt er, aber er verbockt sich jetzt seine Trainerkarriere mit seinen Wutanfällen.

Gestern war das der letzte gegen den Ersten und die Mannschaft verliert "nur" 1-3. Eigentlich doch ein Achtungserfolg für dieses Team, gegen ein Fribourg welches unglaublich stark in die Meisterschaft gestartet ist.

Es ist anfang Oktober und der tickt jetzt schon so aus? Der hat eine sooo unglaublich kurze Zündschnur und soeinen holst du zum schwächsten Team in der Liga?

Russki standart!!

• Aber “eine Grenze um vielfaches überschritten” und “eine Zeit lang aus dem Verkehr ziehen”, wegen ein wenig rüberschreien und provizieren.

Ja, das sehe ich genau wie du. Er soll ruhig so weiter machen und sicher nicht gesperrt werden. Damit macht er ja vor allem sich selber lächerlich und diskreditiert sich…

• Finde zwar Wohlwend einen ziemlichen Trottel, aber…

Yup, da sind wir uns doch mal vollkommen einig. Natürlich lächerlich was er abzieht. Aber schlimm? Üüüüüüüberhaupt nicht. Ich fand's lustig.

Emotionen halt - ziemlich normal. Was wurde da früher auf den Bänken gemotzt, geschrieben und provoziert? Nur waren damals halt keine

Kameras auf dich gerichtet in der Regel. Sturm im Wasserglas.

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!