• Zitat von domibe


    ich meine wenns im halbfinal d prise änderet isch ja ok! aber ide serie.. naja

    Ja, das isch scho chli Chloote mässig, die händ das doch gmacht 2008 im Viertelsfinal fürs Spiel 5, womer dänn in Halbfinal izoge sind.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Mafia!" - Verfahren gegen Edgar Salis
    Donnerstag, 14. März 2013, 17:53 - Martin Merk

    Der Einzelrichter hat ein Verfahren gegen den ZSC-Sportchef Edgar Salis wegen Äusserungen in der Presse eröffnet.

    Bei drei Strafen gegen sein Team im Schlussdrittel des letzten Spiel gegen den HC Davos unmittelbar nach einer Wutrerde von HCD-Trainer Arno Del Curto gegen die Schiedsrichter wurde Salis im "Tages-Anzeiger" mit dem Ausruf "Das ist doch Mafia!" zitiert. Nun hat er ein Verfahren wegen einem Verstoss der Verhaltensgrundsätze am Hals.


    Hahaha..musste ja so kommen

    • Offizieller Beitrag

    Apropos Disziplin geschter: Absolut vorbildlich isch de Monnet gsi, han ich gfunde. Bi de Szene mit em Ellbogecheck vom Forster hät er nur glächled (obwohl das sicher rächt weh tah hät) und am Schluss vom Schpiel het er au no chöne schlegle, isch aber nur lächelnd devo gfahre. Fascht scho provozierend, wie locker er reagiert hät.

    Apropos Provokation: Au geil gsi, de Lehtonen, wie er bi de Davoser-Fans gjubled hät ;o)

    Und zum Schpiel.
    De Z isch guet (und wie gseit, diszipliniert gsi), aber ich han ehrlich gseit au gfunde, dass Davos rächt harmlos gsi isch bis churz vor Schluss und beidi Goal wo's gschosse händ sind ja au chli Witzgoal gsi oder vo mir us halt typischi Playoff-Goals, wo mer sich muess erkämpfe bla bla bla. Uf jede Fall hät Davos nöd grad en gfährliche Iidruck gmacht und villicht isch d'Pfuscht i d'Frässi vom Rva für de Usgang vo de Serie nöd s'Schlächtischte gsi. Allerdings au chli härt, wämmer gäge Davos nur chönd gwünne, wänn de Sack fählt.

  • Zitat von Reto

    Apropos Disziplin geschter: Absolut vorbildlich isch de Monnet gsi, han ich gfunde. Bi de Szene mit em Ellbogecheck vom Forster hät er nur glächled (obwohl das sicher rächt weh tah hät) und am Schluss vom Schpiel het er au no chöne schlegle, isch aber nur lächelnd devo gfahre. Fascht scho provozierend, wie locker er reagiert hät.

    Apropos Provokation: Au geil gsi, de Lehtonen, wie er bi de Davoser-Fans gjubled hät ;o)

    Und zum Schpiel.
    De Z isch guet (und wie gseit, diszipliniert gsi), aber ich han ehrlich gseit au gfunde, dass Davos rächt harmlos gsi isch bis churz vor Schluss und beidi Goal wo's gschosse händ sind ja au chli Witzgoal gsi oder vo mir us halt typischi Playoff-Goals, wo mer sich muess erkämpfe bla bla bla. Uf jede Fall hät Davos nöd grad en gfährliche Iidruck gmacht und villicht isch d'Pfuscht i d'Frässi vom Rva für de Usgang vo de Serie nöd s'Schlächtischte gsi. Allerdings au chli härt, wämmer gäge Davos nur chönd gwünne, wänn de Sack fählt.

    im zweite Spiel isch er glaub no debi gsii und ich finde geschter hät mer wieder mal gseh wie wertvoll de Blindi i so wichtige Spiel isch, erinnerisch Dich no wo de Zeiti em von Arsch de Stock verchert ane ghebed hät......

    Gruss Lolo

  • bin ich eigentlich die einzig, wo de joggi under aller sau findet?!? sorry, sin check gäg de kopf vom lehtonen isch ja wohl underschti schublade gsi. de isch andauernd am dräckle!! und de forster au... guet, er isch glaub chli frustriert sitem zischtig...

  • Zitat von Reto

    villicht isch d'Pfuscht i d'Frässi vom Rva für de Usgang vo de Serie nöd s'Schlächtischte gsi. Allerdings au chli härt, wämmer gäge Davos nur chönd gwünne, wänn de Sack fählt.


    egal wie's usgaht: d'Fust & de open-ice Check gäg de Pfoschte sind eifach unbezahlbar und scho fast soviel Wert wie de letscht Titel :mrgreen:

  • Zitat von Caro

    bin ich eigentlich die einzig, wo de joggi under aller sau findet?!? sorry, sin check gäg de kopf vom lehtonen isch ja wohl underschti schublade gsi. de isch andauernd am dräckle!! und de forster au... guet, er isch glaub chli frustriert sitem zischtig...

    da bisch sicher nöd elei zäme händ die öpe d'Intelligenz vome Radisli.........

    Gruss Lolo

  • Zitat von Reto

    De Joggi isch voll denäbed. Und au i däre Szene, hät de Lehtonen extrem souverän reagiert. Normal wär ja scho, dass mer so eim nachher d'Frässi poliert.


    was nöd isch chann no werde.......

    Gruss Lolo

  • Forster ist verglichen mit früher noch halbwegs normal (für ihn sind Ellbogenchecks ja normal...), so richtig im roten Bereich habe ich ihn noch kaum gesehen, aber Joggi ist wirklich unter aller Sau.

    Aber wie gesagt, wir gehen nicht auf die Provokationen ein, lächeln wie Monnet (Weltklasse!), das nervt sie nur noch mehr. Und unsere zurecht viel gescholtenen L-Ausländer (Lashoff/Lehtonen) haben noch Reserven. Gut, spielt keine grosse Rolle, aber wir spielen die Serie mit 3 Ausländern!

  • Zitat von 007

    Forster ist verglichen mit früher noch halbwegs normal (für ihn sind Ellbogenchecks ja normal...), so richtig im roten Bereich habe ich ihn noch kaum gesehen, aber Joggi ist wirklich unter aller Sau.

    ich habe in meiner aufzählung sciaroni vergessen... so en vollpfoschte

    • Offizieller Beitrag

    Forster: Ellbogecheck voll an Chopf vom Monnet. Absichtlich, bewusst usw.

    Joggi: Schmeisst de Lehtonen an Bode, de bliibt liege und wehr sich nöd und de Joggi haut no zwei, drü mal uf de Helm, also uf de Chopf.

    Monnet: Match fertig, de Monnet hät no de Puck hinter dem HCD-Goal und wird noch chli aagrämplet zum provoziere. Und er lächlet nur. Bi SCB - Servette het's e schöni Schlegi gäh nach sonnerre Szene.

  • Zitat von schalamütss

    Nei nöd än Skandal....."Das isch doch Mafia"!

    Shit wird jetzt ächt gäg mich au äs Verfahre igleitet...? :?:

    Am beschte machsch e Sälbscht-Azeig, dänn gits weniger Sperre und Buess wird nöd so höch :nick:

  • Zitat von Reto

    Forster: Ellbogecheck voll an Chopf vom Monnet. Absichtlich, bewusst usw.

    Joggi: Schmeisst de Lehtonen an Bode, de bliibt liege und wehr sich nöd und de Joggi haut no zwei, drü mal uf de Helm, also uf de Chopf.

    Monnet: Match fertig, de Monnet hät no de Puck hinter dem HCD-Goal und wird noch chli aagrämplet zum provoziere. Und er lächlet nur. Bi SCB - Servette het's e schöni Schlegi gäh nach sonnerre Szene.


    Demfal Lugano - Zug nöd gseh? Det isch den nach em Match geil zue und her gange..
    Chiesa, Helbling uf de einte Siete und de Rüfenacht und de Metropolit uf de andere Siete.
    Spass gmacht zum zueluege! :mrgreen: Schlegi schlegi schlegi :fight:

    Russki standart!!

  • Minere Meinig nah brucht de Z endlich wieder mal en böse Siech!
    Find de huere verdamti Rüfenacht immer geiler! (jaja ich weiss.. ha mi ja au ufgregt!)
    Aber was de huere verdammti Spränzel so alles us sich usehole holt :wow: und lisst sich zur Zit nur immer grossi Gegner us!
    De Siech isch Gold wert und Hockeyspille chaner au!

    Het gern so n Wixer wie de Rüfi oder so i de eigene Reihe! Mir sind eifach z brav.

    Russki standart!!

  • Sehe ich nicht so.
    Du kannst hart und böse sein und dabei keine Strafen kassieren oder du kannst hart (Typ Drecksau) und böse (Typ Schläger) sein und dauernd Strafen kassieren.

    Das Zweite zahlt sich für eine Mannschaft in der Regel nicht aus.

  • Habe auch den Eindruck, dass die Schiedsrichterdiskussionen nicht NUR wegen der grossen Ausgeglichenheit der Liga, welche sich auch in den PO's bemerkbar macht, aufkommen. Salis hat kürzlich gesagt:"Wir haben kein Schiedsrichterproblem, sondern ein Schiedsrichter-Führungsproblem". Ref-Obmann Bertolotti ist tatsächlich völlig kritikresistent und wiederholt mantramässig, dass alles zum besten stünde, und die Trainer und Spieler sich halt etwas besser benehmen sollten, dann gäbe es auch weniger Probleme. Das stimmt zweifellos, und wenn alle lieb und artig sind, brauchen wir ja bald überhaupt keine Schiedsrichter mehr.

    Dass es in den PO's etwas anders zu- und her geht als in der Quali ist klar, auch dass die Schiedsrichter etwas mehr laufenlassen. Wenn im Getümmel ab und zu mal ein verstecktes Foul nicht gesehen und gepfiffen wird, ist dies nicht so tragisch. Wenn allerdings 4 Schiedsrichter im Abstand von 1-2 Meter regungslos zusehen, wie nach einem Abpfiff ein am Boden liegender Spieler mit Crosschecks in den Nacken traktiert wird, und ein anderer mit Faustschlägen, ohne einzugreifen, dann artet die Sache aus. Diese inkonsequente Haltung führt dann zur berüchtigten "Selbstjustiz" - und genau dann treten die Schiedsrichter wieder auf den Plan - faktisch werden immer erst dann Strafen verteilt, wenn sich "das Opfer" wehrt, denn dann kann man beide, Täter und Opfer, auf's Bänklein schicken. Dass eine solche Spielleitung - notabene durch angeblich gute Profischiedsrichter wie z.B. Reiber - dann irgendwann mal Kritik hervorruft, verwundert kaum.

    McSorley überspannt den Bogen derzeit massiv, und führt sowohl Schiedsrichter wie Verbandsjustiz mit simulierten Verletzungen, provozierten Unterbrüchen zur Erholung seiner Schlüsselspieler (Ewigkeiten bis Tore verankert werden, die verlangte Videoanalyse eines eindeutigen Pfostenknallers braucht etwa 7 Minuten etc.) an der Nase herum. Offenbar ist jeder ein "Löli", der nicht auch diese Taktik fährt. Die Chancen stehen gut, dass inskünftig die gleichen Simulanten bzw. "sterbenden Schwäne" wie im Fussball in die Eishockeystadien einziehen. Wenig erstaunlich ist der Genfer Picard als einer der Meister dieses Fachs auch der Beste, wenn es darum geht, einen Gegenspieler durch Checks mit angezogenem Knie oder gut platziertem Ellbogen ins Spital zu befördern.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!