Yyyeeeeeeeesssss
Final: ZSC vs. SCB / Meisterparty
-
-
- Offizieller Beitrag
Bis Samstag!
-
jaaaaaa!
gruess roli c.
-
Seeeeeeeeeeeeeeegeeeeeeeeeeeerrrrrr
-
De Bührer in bestechender form, wahrschindli!
-
- Offizieller Beitrag
Segi der Partykiller!
-
Seeegi! Bührer! Danke
-
Gratulation jungs am ende des 3. Drittels und in der verlängerung viel druck gemacht und verdient gescored.
-
- Offizieller Beitrag
-
- Offizieller Beitrag
Der heutige Abend zeigte vor allem eines
Bern schlägst du nicht mit defensiven Mitteln!Schwierige taktische Überlegungen sind angesagt!
-
- Offizieller Beitrag
Phuh... Wieso schüsst de Seger? Rächts sind zwei frei gschtande. Han scho gflueched, wo er usgholt hät ;o)
Wird geil am Samschtig. Egal, wie s'Schpiel usgaht.
-
- Offizieller Beitrag
Au geil, so elei dihei i de Schtube mit volle Konzentration uf de Match. Ziemliche Nervekitzel gsi...
-
das glück heute erzwungen!!!
gruess roli c.
-
- Offizieller Beitrag
-
Yesss, yes, yes. Wir können noch mal in die Halle am Samstag. Meine Prognose: Das Heimspiel gewinnen wir mit dem klärsten Resultat dieser Serie und Spiel 7 wird dann wieder eine Defensiv-Schlacht mit 50-50.
PS: Wenn man die Seiten zu diesem Spiel liest, könnte man meinen, wir sind in den Playouts, unglaublich. "Der Trainer ist schlecht, wir haben nicht einmal ein Powerplay" (dafür hat er aus der Versagertruppe der letzten Jahre eine Titelanwärtertruppe gemacht, aber man kann gerne das Haar in der Suppe suchen.) "Das Spiel ist langweilig, defensiv, etc." (Wollt ihr lieber Spektakel oder Finalteilnahmen?), und und und.
-
d'Jungs bringed de Chübel uf Züri! Voll geil gsi. Aber dass de Cunti die nöd macht, mann mann mann.
Da hät de Bührer schön denäbed glanget. Mir söll's rächt si.Bis am Samschtig i de Halle. Ich fiir min Geburri jetzt!
-
ja und jetzt chömer em Sulo en gebührende Abschied us de Halle schänke
-
-
Dä erscht Meischter ohni Powerplay?
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Vladi19Dä erscht Meischter ohni Powerplay?
Chasch dänke!
Boston häd de Stanley Cup gholt trotz miesem PP!
S'beschte Team die Saison häd e Quote vo 21,6%, will heisse bruchsch 5 Strafe bis mal es Goal machsch.
Die schlächtischt Mannschaft brucht 8 Strafe, chasch jetzt sälber überlege öb oder wie entscheidend das isch.
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!