Fussball WM 2014 Brasil

  • wännd underhaltig wettsch, chasch SF luege, wännd bitzeli Analyse wettsch, dänn muesch wohl die Dütsche luege:
    mir hät de Kahn uf jedefall gfalle. vor allem döt, wo er am Reporter gseit hät, was er jetzt no wäge Fifa/Bckenbauer welli, nach somne Match...

    was ich halt def. nöd verstahn:
    wieso häts au a de WM kei Schiri bi de Goal?
    Irgendwie scho krank: s'wichtigste Turnier vo de Wält, aber weder die beschte Schiri, no all Möglichkeite usgnützt, zum Fehler z'minimierä!
    ...aber defür gits d'Torlinietechnik, wo eus d'Fifa immer wieder zeiged, nach de ach so knappe Goal :roll:

    Penalty für d'Spanier dörft au en Schiri gseh, wo guet staht: schliesslich gsehsch, dass de Spanier gar nüme an Ball cho chan und sich drum entscheidet, chli uf s'Bei vom Holländer z'stah.

  • Zitat von larlf

    wieso häts au a de WM kei Schiri bi de Goal?
    Irgendwie scho krank: s'wichtigste Turnier vo de Wält, aber weder die beschte Schiri, no all Möglichkeite usgnützt, zum Fehler z'minimierä!

    De Schiri uf de Linie isch ja vor allem für knappi Goal/kei Goal initiiert worde, jetzt hät mer für das die Technik installiert...

    Und zum Thema "die beschte Schiri", Spanie-Holland geschter hät eine pfiffe wo u.a. scho es CL-Finale pfiffe und es hät zwei Fehlentscheid gäh, und au grad vorher hät mitem Felix Brych en hochglobte dütsche Schiri (wo insgesamt sehr guet pfiffe hät) es entscheidends offsidegoal gäh!

  • Ich fänd halt de Schiri uf de Linie vor allem für Fouls, etc im Strafruum sinnvoll: will er dänn en andere Blickwinkel als de Schiri + normal Linierichter chönt ieneh...

    Logisch: git chum en Schiri, wo kei Fehler macht! Aber d'Chance isch bi de "unerfahrene" (wichtigi Spiel, wie Eröffnigsspiel, etc) halt def. grösser, dass sie en Seich mached, als bi eim, wo scho viel wichtigi Spiel gleitet hät...

    und s'lustige isch ja glich: egal wieviel Zietlupe mir ahluege, nöd mal dänn simmer glicher Meinig. (Siehe Diskussione um d'Penalties)

  • und noch zum schiri: man kann ja über das anullierte tor von drmic diskutieren, aber dass er den vorteil laufen lässt nach dem foul gegen berami laufen lässt, war grosse klasse und zeugt von spielverständnis...das hätten manche schiris mit einem vorzeitigen pfiff beendet.

  • Zitat von Mitsch 2006

    und noch zum schiri: man kann ja über das anullierte tor von drmic diskutieren, aber dass er den vorteil laufen lässt nach dem foul gegen berami laufen lässt, war grosse klasse und zeugt von spielverständnis...das hätten manche schiris mit einem vorzeitigen pfiff beendet.

    Geb dir recht bezüglich der Szene mit Behrami. Was es bei Drmic's Tor zu diskutieren gibt, weiss ich allerdings nicht. War schlicht ein Fehlentscheid.

  • Zitat von Simms

    Geb dir recht bezüglich der Szene mit Behrami. Was es bei Drmic's Tor zu diskutieren gibt, weiss ich allerdings nicht. War schlicht ein Fehlentscheid.

    stimmt, aber nur nach mehrmaligem hinsehen in den wiederholungen...

    • Offizieller Beitrag

    Na ja.

    Ich habe gleich gesehen, dass kein Schweizer den Ball berührt hatte, sondern ein Verteidiger abgelenkt hat, aber wäre nicht 100% sicher gewesen, ob Drmic nicht im Offside gestartet war. Im Nachhinein nicht sooo schlimm und es hat dadurch ein packenderes Ende des Spiels gegeben, aber trotzdem.

    Und beim 2:0 der Franzosen würde ich wetten, dass den der Schiri nicht gegeben hätte, ohne die Torlinien-Technologie. Ich habe jetzt noch keine Zeitlupe gesehen, bei der ich sicher gewesen wäre, dass der Ball drin war. Wahrscheinlich ist diese Technik noch falsch kalibriert - würde ja passen zur laufenden WM ;o)

  • Zitat von Benny

    Beni Thurnheer meinte zwar, dass Diego Costa jeweils von holländischen Fans bei Ballberührungen ausgebuht wurde, doch waren es sicherlich Brasilianer, die es ihm übel nahmen, für eine andere Nation als Brasilien Fussball zu spielen.

    er bemerkte und korrigierte seinen irrtum noch während der ersten halbzeit... :razz:


    Zitat von Benny

    (Nach weiterem unsachgemässem Geschwafel musste wiederum der Sender gewechselt werden.)

    die ersten spiele zappte ich noch hin und her. mittlerweile schaue ich nur noch zdf, inkl. analysen. so ein arschloch wie ich kahn als spieler gefunden habe, so gut finde ich nun seine statements und analysen. der typ hat sogar humor und nimmt sich selber nicht allzu ernst. hätte ich noch vor 5 jahren für unmöglich gehalten.

    zum "schweizer geschwafel": es sind nicht mal die inhalte, welche mich stören. es ist das fürchterlich holprige deutsch, mit dem beschissenen akzent. da ist null harmonie im ton. es holzt permanent. wir schweizer sind nun mal nicht deutscher muttersprache, also wäre es vielleicht mal ein versuch wert auf schweizerdeutsch zu kommentieren.

    auch die deutschen reporter erzählen zuweilen ziemlichen stuss. aber eben in perfektem, geschliffenem deutsch. so kann auch inhaltlicher müll verkauft werden ohne das es gleich nervt. und beni hören wir ganz einfach schon zu lange. 40 jahre sind 20 zu viel für einen reporter.

    NieUsenandGah

  • Schön war Stocker auch gestern wieder vom Niveau über- äh unterfordert. Behrami, ansonsten während 92min. fehlerhaft und schwach, mit einer herausragenden Verteidigungs resp. Sprinteinlage. 93min. Ole. Rodriquez überragender Mann auf dem Platz. Hinten souverän, vorne bei Standards 1000mal effizienter als der ebenfalls schwache Shaqiri.

  • De Scheiss Schauspieler Müller, wie sehr ich ihn verachte für sini Art! De Pepe isch keis Unschuldslamm, aber das isch eifach nur peinlich vom Müller!

  • Zitat von ZüriBueb

    Herrlich, wie d Portugiese uf de Sack überchömed :mrgreen: Gits wenigschtens keis Huupkonzert!


    Mü mü mü, wänn das dini einzige Sorge sind! De Sutter im Studio isch de einzig mit Sachverstand und hät alles klar und dütlich analysiert... Penalty isch härt und Rot sowieso...

  • Zitat von Eggi


    Mü mü mü, wänn das dini einzige Sorge sind! De Sutter im Studio isch de einzig mit Sachverstand und hät alles klar und dütlich analysiert... Penalty isch härt und Rot sowieso...

    Wänns de Suter seit, muss es ja stimme :suff:

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von Eggi


    Mü mü mü, wänn das dini einzige Sorge sind! De Sutter im Studio isch de einzig mit Sachverstand und hät alles klar und dütlich analysiert... Penalty isch härt und Rot sowieso...

    das isch so. aber im gägesatz zu eus am tv hät de schiri bim vermeintliche kopfstoss fascht kei anderi wahl. zumal de pepe vorher scho bi jene szene negativ ufgfalle isch.
    was mich extrem nervt, isch das ewige ronaldo gebashe (heul doch etc), sit 340589435 jahr immer die gliche sprüch... es wird langsam langwilig :roll: :roll:

    • Offizieller Beitrag

    Ha ha. Wänn das kei rot isch, heiss ich Hugetobler.

    Geil isch, wie mer i de Wiederholig gseht, wie de Schiri drü Meter denäbed schtaht, mit em Blick genau uf de Müller und de Pepe. Wie blöd muess mer si.

    Und aprops Schauschpieler. Bim erschte Teil, wo er d'Hand im Gsicht hät, hät er sicher übertriebe (wie das halt leider üblich isch, bi de Fuessballer), aber bim Chopfschtoss hät er de nöd gseh cho und han sini Reaktion meh als beherrscht gfunde!

  • Chopfstoss, ja ne isch klar... das meinsch ernst?

    Was sölls, d Schwabe händ ja gunne, hetteds wohl au ohni die Sache, wills die besser Mannschaft gsi sind vo afang a. Aber so grausami Unsympathe wie de Müller nerved mich eifach endlos... aber er chan sichs halt leiste, isch sichs schliesslich au us em Clubfuessball gwöhnt unbestraft de sterbend Schwan chöne z spiele und mit Schauspielilage de Schiri chöne z beiflusse. Lange Rede kurzer Sinn, ich chan ihn und sini Art eifach nöd usstah und ich hans au hüt, eimal me, eisitig beurteilt gfunde wänns um de TM gaht!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!