Playoff Viertelfinal ZSC-SCB

  • Zitat von Blackstar

    Siegenthaler völlig neben den Schuhen..

    allerdings

    hoffentlich niemand hier heute aus DC

    und das Coaching Pfui Teufel schon wieder!!

    PS: die namensänderung erfolgte auf wunsch von externer stelle betreffend
    zuvielen anfragen/verwechslungen zum Sportchef

    und falls man keine eigene meinung mehr haben darf,
    pls delete the old man

  • Danke Marc Crawford.... das Team spielt weiterhin im Quali Modus und wir spielen mit gefühlten 3 Linien und Doppeleinsätze matthews.... Peinlich peinlich

  • Das Spiel haette nach 5 Minuten entschieden sein muessen. Was ich bemaengle ist das man in der OT nicht mit etwas mehr Risiko das Tor gesucht hat. Und die ganze Verantwortung an Auston zu geben war auch nicht brilliant. Wo war Wick?


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

  • Janu, i 2 Täg chömmers wieder korrigiere.
    Aber isch scho en recht schwache Uftritt gsie. 8 Min vollgashockey und den nachem 1. Gägegoal zämeghei wie es Kartehüüsli.
    Bern allerdings au sehr starch 2 Drittel lang und praktisch bis uf de Ahfang nüt zueglah.
    Vermuete es Penaltyschüsse werdemer mit em Schlegel sälte günne, obwohls hüt glaub nöd sini Schuld gsie isch.

    Russki standart!!

  • Mir fehled d leader ide Mannschaft, zum das chehre.

    Abgseh devo isches en guete Mannschaft zwüsche zwei glichstarke Mannschafte gsi, wo halt öper hät müse güne.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Bin wirklich enttäscht! Furios angefangen! Man hatte spass beim zuschauen...checks wurden fertig gemacht...dann im drittel zwei plötzlich nichts mehr davon zu sehen...es ist wirklich traurig dass der rest des spiel weiter so verlief und man das gefühl hatte ein saisoneröffnungsspiel zu sehen...

    Das einzige was mich zuversichtlich stimmt ist das es trotz allem so eng war...kriegt man die kurve noch sollte da definitiv was zu holen sein!

    Die deffensive muss sich drastisch steigern...das war heute garnix...zum penaltyschiessen mag ich mich garnicht äussern..

  • Äch chum, Bern chum e richtigi Goalchance gha. Die dritt isch am Bergeron sini. Mir händ eifach d Töpf nöd gmacht. So schlecht isch es nöd gsi. Bern mit sehr beschränkte Mittel, mir no drü mal Pfoste/Latte. Klar es isch effizient gsi vo ihne, aber suscht...?? Und d Schiris sind am Schluss e Frechheit gsi... Klare zweier am Rundblad i de Verlängerig und gäg eus nur no Kompensationsstrafene. A dem isch es zwar nöd gläge aber Linie händs eifach wieder mal gar keini gha. Samstig schlömmer zrugg

    Edit... Overtime 13-0 Schüsse!!! Bern zieht das nöd so dure

  • Zitat von Eggi

    Äch chum, Bern chum e richtigi Goalchance gha. Die dritt isch am Bergeron sini. Mir händ eifach d Töpf nöd gmacht. So schlecht isch es nöd gsi. Bern mit sehr beschränkte Mittel, mir no drü mal Pfoste/Latte. Klar es isch effizient gsi vo ihne, aber suscht...?? Und d Schiris sind am Schluss e Frechheit gsi... Klare zweier am Rundblad i de Verlängerig und gäg eus nur no Kompensationsstrafene. A dem isch es zwar nöd gläge aber Linie händs eifach wieder mal gar keini gha. Samstig schlömmer zrugg

    Edit... Overtime 13-0 Schüsse!!! Bern zieht das nöd so dure

    Das kei Bern kei Goal Chance gha heit gseni es bitz anderst.
    Bern Spielt PO Hockey, spielet einfach und gönd vor Kiste mit teilwise 3 Man und die Kiste womer übercho händ sind alle kei schöni Goal gsi
    und das isch wo euse scho sitere ewigkeit fehlt, dreckiges Hockey ! :fight:

    Mal luege wie das witer gaht !

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Sbornaja

    Janu, i 2 Täg chömmers wieder korrigiere.
    Aber isch scho en recht schwache Uftritt gsie. 8 Min vollgashockey und den nachem 1. Gägegoal zämeghei wie es Kartehüüsli.
    Bern allerdings au sehr starch 2 Drittel lang und praktisch bis uf de Ahfang nüt zueglah.
    Vermuete es Penaltyschüsse werdemer mit em Schlegel sälte günne, obwohls hüt glaub nöd sini Schuld gsie isch.

    Wänn nume 17% vo dä Penalty machsch günnsch au mitem beschte Goali vo dä Wält sälte es Penaltyschüsse!
    Mir händ mal wieder viel zviel Chance versiebt....nöd dass das öpis neus wär....mir händ nöd per se schlächt gspielt. Bern isch so ufträte wie sies vom Papier her müesstet chöne und mir händ eus iischüchtere lah....jänu....abhake und am samstig sbenötigte usswertsspiel günne zum dä heimvorteil zrugghole!

  • Zitat von Der Weise

    Das Spiel haette nach 5 Minuten entschieden sein muessen. Was ich bemaengle ist das man in der OT nicht mit etwas mehr Risiko das Tor gesucht hat. Und die ganze Verantwortung an Auston zu geben war auch nicht brilliant. Wo war Wick?


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    Crawford kommt ganz ganz schlecht weg im Teleclub
    scheint so, dass es wirklich nicht kann,
    steinzeitcoaching mit 3 linien...
    Pfui!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!