Bei mir ziehen die Kollegen aus Angst vor der Schmach alle den Schwanz ein. Ich habe noch ein Ticket (Erwachsen, Preis 60 und paar zerquetschte) für heute Abend in Zug. PN an mich, wer noch eins möchte.
PN hast du.
Gruss
Bei mir ziehen die Kollegen aus Angst vor der Schmach alle den Schwanz ein. Ich habe noch ein Ticket (Erwachsen, Preis 60 und paar zerquetschte) für heute Abend in Zug. PN an mich, wer noch eins möchte.
PN hast du.
Gruss
Haha, schlimm...
Hät eigentlich öpper "Teleboy", dass mer de Match nachher chönnt abelade? Mit Zattoo gaht das ja leider nöd.
Aber ich bin sicher, das Glück der Zugerli mit lucky bounces und einfachen Toren ist aufgebraucht. Allez!
So, eines haben wir. Ein zweites wird noch gesucht. Wer noch was hat, bitte melden. Ich ziehe nicht den Schwanz ein.
Grüss
Soooo ich mag nicht mehr warten...
Hüt wird gege Nordstream Glencore gmeischteret!! Auf jetzt!!
ATTACKE!
ZSC!!!!
c'mon Züri!!! Mir für s TEAM, s TEAM für EUS!
Was überlegt sich ein Weber?
... ohni Grund so e Straf z hole.
Was überlegt sich ein Weber?
scho im letschte Match in Zug dä Zweihänder gäg dä Hofmann. Ich schluck das wo ich jetzt da zum Wäber wet schriibe eifach abe, wills suscht nöd guet chämt! Dä gaht mir scho länger uf dä Sack! Fuuuck!!!
scho im letschte Match in Zug dä Zweihänder gäg dä Hofmann. Ich schluck das wo ich jetzt da zum Wäber wet schriibe eifach abe, wills suscht nöd guet chämt! Dä gaht mir scho länger uf dä Sack! Fuuuck!!!
es isch emal en tubel gsie,,,
Im ganze Drittel aber oft Pässe in die Schaufel der Zuger. Sehr oft dadurch mehr und länger unter Druck.
Backchecking muss besser werden, die Zuger kommen mit zuviel Tempo in unsere Zone!
Weber, schlifts? So dumm!
... ohni Grund so e Straf z hole.
[/quote]Er lernts glaub nöd !
Aber wämer söttig in de Quali nöd en mal bänklet lat, lernet‘s es nöd !
Aber immer na im Renne
🔵⚪️🔴
Schowider de Yannik! Gopfertammi nomal
Weber geht mir langsam aber ganz sicher auf den Sack! Wieder eine absolut unnötige und nutzlose Strafe. Aber er kostet ja nichts.
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!