• aber nur bei Teams, welche die Kohle rauswerfen können & deshalb kein Problem hat, die absolut besten Spieler ausserhalb der NHL zu holen; Also eigentlich nur wir, aber leider verkacken wir regelmässig den Sportchef 😂

    sorry, musste sein, da es ja sonst niemand schreiben / wissen würde.

    • Offizieller Beitrag

    Ich glaube du häsch mich - i dem Fall - nöd ganz verstande, my mistake. Da ich praktisch jedes Heimspiel live gseh und 5 - 10 mal Usswärts go luege gah,

    isch es mir sehr, sehr wichtig wie euses Team performt während de Saison! Also us profane eigennützige Gründ. Plus kackts mich a, dass mer/vielli scho

    de Trainerkopf forderet wänn's mal nöd ganz so lauft und mer i de Tabelle 5. isch.

    Mit dem was ich gschriebe han, wot ich demit ussäge, dass 50% vo de "erfolgrieche Trainer" statistisch bi eus nöd würkli überzügt händ. Uf eusem

    Nörgel-Fo..... äh, ich meine zscfans.ch, wird gern gmotzt dass mer z'wenig Mal CH Meischter worde sind. Find ich zwar au, aber z.B. isch die letscht

    Saison für mich würkli au genial gsi. Au wänn s'Ende total beschisse usecho isch.

    Aber ebe, für die Meischte isch nur de Quali-Sieg mit geilem, strukturiertem Hockey und de Titel guet - bzw. Pflicht erfüllt. Da mir ja sooooooooooo es

    Riese Budget händ und sich alli andere kei Bertschys, Vermins, Hartikainens und Grandlunds leischt chönd. Hmmmmm ........

  • Aber ebe, für die Meischte isch nur de Quali-Sieg mit geilem, strukturiertem Hockey und de Titel guet - bzw. Pflicht erfüllt. Da mir ja sooooooooooo es

    Riese Budget händ und sich alli andere kei Bertschys, Vermins, Hartikainens und Grandlunds leischt chönd. Hmmmmm ........

    Das isch sowieso en riese Mythos, dass nur 2-3 Teams tüüri Spieler händ...EVZ Fans au immer am motze, händ aber en Hoffmann, Genoni, Kovar, Cehlarik, O'Brien usw...die choschted gliich viel wie eusi tüüre Spieler. Oder d'Gotteron Chlöönis wo grad no gschnell en Victor Rask gholt händ, würd wette de choscht meh als en Lammiko. Oder Chloote wo CHL Sieger gholt händ. Vo Servette oder Lausanne müemer gar nöd erscht aafange. D'Lischte isch unendlich, chasch bi jedem Klub mehreri Biispiel finde.

  • Das isch sowieso en riese Mythos, dass nur 2-3 Teams tüüri Spieler händ...EVZ Fans au immer am motze, händ aber en Hoffmann, Genoni, Kovar, Cehlarik, O'Brien usw...die choschted gliich viel wie eusi tüüre Spieler. Oder d'Gotteron Chlöönis wo grad no gschnell en Victor Rask gholt händ, würd wette de choscht meh als en Lammiko. Oder Chloote wo CHL Sieger gholt händ. Vo Servette oder Lausanne müemer gar nöd erscht aafange. D'Lischte isch unendlich, chasch bi jedem Klub mehreri Biispiel finde.

    Es isch halt eifacher wenn mer al Klaus Zaugg sim Leitspruch; ZSC tüürsti Mannschaft vo de Schwiez, eifach nahplapperet.

    Mag stimme, aber die erste 2 1/2 Blöck inkl. Goali, werded i de Schwiez meh oder weniger i allne Teams öppe glichvill choste.

    Bin da bim total Colin, bevor da nöd öpper es Papier uf de Tisch leit und das bewiest, bezwiefli das sehr.
    Tönt aber halt guet, die böse rieche Zürcher... Mer brucht ja Feindbilder i de Schwiez...

    Ganz schlimm sind ja d Jammeris us Davos und Zug.

    Grad de EVZ wo mit sine Stürvergünstigunge eventuell chlie weniger büüted, defür aber meh useluegt, müsst sich zrugghebe mit umepläre.

    Wenn all glichvill Stüre zahle müessted gsächts den gröber Schiiter us i dem Dorf.

    Über Davos müemer nöd schriebe, die lauffed Usser Konkurrenz mit Spiller abwerbe und umehühle.

    Russki standart!!

    • Offizieller Beitrag

    Davos....eben erst das Aktienkapital um 4,5 Mio. aufgestockt, das Geld kam wieder einmal aus dem Unterland, vor allem aus Zürich. Dann versucht man die Geldmaschine SC wieder anzuwerfen, was dort generiert wird konnte man während der Pandemie überall nachlesen.

    Die konnten und können jederzeit mit jedem Club mithalten, aber jammern und die armen Bergbauern spielen kommt eben besser an.

    Klamm sind wohl wirklich nur Langnau und Ajoie.

    PS: Sind wieder mal brutal off Topic.... :suff:

  • Davos....eben erst das Aktienkapital um 4,5 Mio. aufgestockt, das Geld kam wieder einmal aus dem Unterland, vor allem aus Zürich. Dann versucht man die Geldmaschine SC wieder anzuwerfen, was dort generiert wird konnte man während der Pandemie überall nachlesen.

    Die konnten und können jederzeit mit jedem Club mithalten, aber jammern und die armen Bergbauern spielen kommt eben besser an.

    Klamm sind wohl wirklich nur Langnau und Ajoie.

    PS: Sind wieder mal brutal off Topic.... :suff:

    Die Hoden aus Kloten wahrscheinlich auch noch. Alle andern schmeissen in etwa die gleichen Summen in den Pott.
    Natürlich gibt es einen der zuoberst auf der Liste steht, aber ob dieser dann 1/4 mehr zur Verfügnung hat, wie die armen immer denken, bezweifle ich sehr.

    Wie beschrieben müsste man die Gesamtrechnung, mit Steuerermässigungen usw. machen. Wird nie passieren, deshalb lasst sie rumheulen.

    Russki standart!!

  • Gestern war noch lustig:

    Die Lätschi aus dem Landwassertal gegen die ewigen Heulsusen aus Heultorten-City :mrgreen:

    In beiden Foren heulten sie rum wie sehr die Schiris doch die andere Mannschaft bevorzuge.

    Haha war wie eine Realsatire... zu lustig!

    Dann bin ich zurück in unser Forum und das Schirigehäule ging gerade bei uns los :rofl:  :facepalm:

    Russki standart!!

  • Liniger hat sich diesen Beruf ausgewählt, er ist intelligent genug um zu wissen welche Risiken dieser Beruf mitbringt. Man muss Liniger nicht vor sich selbst schützen, man muss ihm die Chance geben zu zeigen was er kann!

  • Halt e chli es Jammeriforum.

    Da jammerets, wie schlächt mir Zürcher doch annegschtellt werdet, wie falsch mir Zürcher halt beurteilt werdet, wie gemein das es isch, das mir immer die Böse sind ...

    Alti Jammeris!! :heilig:

    Weis au nöd, wo die ummeturned; ich lisse sottigs eigentlich fascht nur da i dem Forum.

  • Liniger hat sich diesen Beruf ausgewählt, er ist intelligent genug um zu wissen welche Risiken dieser Beruf mitbringt. Man muss Liniger nicht vor sich selbst schützen, man muss ihm die Chance geben zu zeigen was er kann!

    Ich zweifle schon sehr daran ob es richtig ist, ein erstes NLA Traineramt als Headcoach beim Starensemble der ZSC Lions mit den sehr hohen Erwartungen in jeder Hinsicht anzutreten.
    Aber Liniger wird schon wissen was er tut, falls er sich denn überhaupt bewirbt oder intern angefragt wird.

  • Aber Liniger wird schon wissen was er tut, falls er sich denn überhaupt bewirbt oder intern angefragt wird

    Das ist schwer zu beurteilen, höchstwahrscheinlich geht er vom Positiven aus und denkt, dass er es schon irgendwie hinkriegen wird. Hoffnung versus Risiko. Fakt bleibt, er hat es mit einem Starensemble zu tun und muss das maximale Resultat ohne Luft nach oben zu haben, hinkriegen.

  • [quote='Supreme','https://forum.zscfans.ch/thread/2847-die-trainerfrage/?postID=153094#post153094']

    Ich kann mir ehrlich gesagt nicht vorstellen, dass ein Trainer aus den Nordländern bei uns nach Grönborg eine Chance bekommt. Ausserdem ist die Liste meiner Ansicht nach nicht sehr realistisch zusammengestellt.

    Mir fehlt ein Typ Crawford ;)

    [/quote]

    Ich habe nichts gegen Nordländer, aber jetzt möchte ich echt wieder ein Kanadier sehen beim Z!

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!