Der NHL-Fred
-
-
bastl müesst nüme unbedingt si, bis jetzt bringt de nöd vill, chammer au en guete junior näh .. monnet isch kult und die saison en richtige fräser, ich hoffe er bliibt
-
- Offizieller Beitrag
Zitat von Bodie
bastl müesst nüme unbedingt si, bis jetzt bringt de nöd vill, chammer au en guete junior nähHä?
http://www.zsclions.ch/nc/home/team/s…-statistik.html
Platz 9 vo de Skorerliste!
Bastl wird underschätzt, will er nöd so elegant isch wie z.B. de T-Bo!
Halten!
-
Zitat von Larry
Hä?
http://www.zsclions.ch/nc/home/team/s…-statistik.html
Platz 9 vo de Skorerliste!
Bastl wird underschätzt, will er nöd so elegant isch wie z.B. de T-Bo!
Halten!
Seh ich auch so, Bastl halten. Ist auch einer der weniger, der etwas Masse reinbringt.
-
Sieht wohl auch Crawford so, der etwas mehr "Wasserverdrängung" im Sturm fordert. Für mich haben Ambühl, Monnet und Bastl Priorität. Blindi überzeugt mich diese Saison leider wieder nicht. Bühler's Vertrag läuft übrigens auch aus.
-
-
gseht mer denn irgendwo wer no wie lang vertrag hät ?
-
-
Zitat von Messier
"Rick DiPietro, Goalie-Legende der New York Islanders"
-
Zitat von 007
Sieht wohl auch Crawford so, der etwas mehr "Wasserverdrängung" im Sturm fordert. Für mich haben Ambühl, Monnet und Bastl Priorität. Blindi überzeugt mich diese Saison leider wieder nicht. Bühler's Vertrag läuft übrigens auch aus.
Blindi spielt für mich weit unter den Möglichkeiten. War bzw. ist aber auch immer angeschlagen oder verletzt.
-
Dä Blindi chunt scho no. Isch halt au chli eine wo sich steigeret wenns um d Wurst gat
-
Kennt dä öpper?
Patrick Sharp in die NLA - Schlägt der ZSC zu?
-
Währenddessen Patrick Kane sein erstes NLA Tor schiesst.
Schönes Tor! -
Zitat von Maurizio
Kennt dä öpper?
Patrick Sharp in die NLA - Schlägt der ZSC zu?
Tammisiech! Das wür i nöd erträge! Kane in Biel (WTF?!) de Sharp bim Z und wänn möglich dänn na de Toews in Fribourg.
Und Tsug holt sich natürlich en Red Wing, toll...Wänn de Sharpie chund cha de Seger scho mal s'Tram reserviere zum wider en Meisterchübel umefahre...
En Knipser und team player par excellence!
-
- Offizieller Beitrag
Del Zotto zu Rappi?
-
-
-
-
Damit hätte dann Rappi schon 2 Ausländer überzählig....wenn alle wieder fit und munter sind.
-
-
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!