• Nino hat super gespielt, nicht nur wegen seinen Toren und Assists. Er hat auch McKinnon aus dem Spiel genommen. Nino wird immer besser, ein kompletter Hockey Spieler ohne Schwaeche.

  • Zitat von Eggi

    Nino ganz geil! Tor zum 3-3, Assist zum 4-4 kurz vor Schluss und in der Overtime das entscheidende Tor geschossen... Starke Leistung gewesen!

    sackstarch!!! und jez de Berra a d'WM?

  • Zitat von Rangersfan

    Nino hat super gespielt, nicht nur wegen seinen Toren und Assists. Er hat auch McKinnon aus dem Spiel genommen. Nino wird immer besser, ein kompletter Hockey Spieler ohne Schwaeche.


    Mega ! :applaus:

    • Offizieller Beitrag

    No luschtig, d'Gschicht vum Hiller:

    Letscht Saison öppe 50 % vu de Mätch gspillt. Die andere 50 % de Schwed Victor Fasth. I de PO hätt nume no de Hiller gspillt, aber i de erschte Rundi e 3:4 Serie-Niederlag gäge d'Red Wings.

    Die Saison hätt de Hiller 50 vu 63 Partie bestritte und debii i de Regel guet uusgseh. Im März 2014 händ d'Ducks de Fasth zu den Oilers tradet.

    I de PO hätt i de bisherige 10 Spiel de Dän Frederik Andersen 6 Spiel gspillt, wobi er eimal gäg de Hiller uusgwächslt worde isch und eimal em Hiller hätt müesse Platz mache, will er sich verletzt gha hätt (Spiel 3 in L.A. mit knappem Sieg für d'Ducks). De Hiller hätt i de PO nur drümal vu Aafang aa dörfe aaträtte, wobi er eimal während em Match gäg de Andersen uustuuscht worde isch.

    Im 2. Usswärtsmatch in L.A. hätt aber de Coach Bruce Boudreau am junge John Gibson d'Chance gäh und de hätt si voll gnutzt und en Supermatch mit eme Shutout ufs Iis gleit. D'Serie staht jetzt 2:2 und im Spiel 5 wird - ufgrund vum vorherige Resultat sicher kei Überraschig - wieder de Gibson starte. Hütt z'Nacht am vieri gaht's in Anaheim los. S'wär de erschti PO Heimsieg gäge d'Kings, wänn d'Ducks würded günne.

    D'Weiche bi de Anaheim Ducks schiined bezüglich de Goaliefrag gstellt: De Hiller wird Ändi Saison 'Free Agent' und wird sich, so wie's uusgseht, en neue Arbetgeber müesse oder dörfe sueche.

    D'Rangers händ im 6. Match en verdiente Sieg gäg Crosby, Malkin & Co. glandet und morn z'Nacht am eis chunnts in Pittsburgh zu de 'Belle' im 7. Match. Ebefalls morn z'Nacht am drü spieled em Nino Niederreiter sini Minnesota Wild dihei ihre letschti Trumpf gäg Chicago. Stand momentan 2:3 für d'Blackhawks.

    Hütt z'Nacht probiered d'Montreal Canadiens de 3:3 Uusgliich gäg Boston ebefalls z'schaffe.

  • Taktische Meisterleistung der Rangers in Spiel 7! Vigneault hat gegen die forcierten Pittsburgh-Stars extrem aggressiv gecoacht und mit kurzen Shifts enorm Druck gemacht. 16 Spieler hatten über 25 Shifts, bei Pittsburgh wurden Malkin, Crosby, Letang & Co extrem forciert. Hoffe nun aus Rangers-Sicht auch auf die Habs für den Conference Final! Gruss an Larry!!

    3 der 4 Teams aus den Original Six nun in den Conference Finals, so oder so.

  • Zitat von Eggi

    Chicago mit ere huere dusel chiste i de Overtime... also nöd s goal selber, aber d entstehig...

    Hoffe jetz au uf d Rangers oder d Habs

    Scheiss Boston! Hoffe die werdet nöchscht Nacht usegrüehrt - Sauhünd! :cool:

  • Chan mer eigetli uf TSN.ca kei Zämefassige meh luege, wämmer us de Schwiiz isch? Normalerwiis han ich rächts immer die Videos chöne aklicke. Aber au nachdem ich igloggt bin, gaht das nöd.

    Geistermeister 2022 ZSC Lions

  • Zitat von ZüriBueb

    Chan mer eigetli uf TSN.ca kei Zämefassige meh luege, wämmer us de Schwiiz isch? Normalerwiis han ich rächts immer die Videos chöne aklicke. Aber au nachdem ich igloggt bin, gaht das nöd.

    Doch, doch. Das sött guet klappe. Ich luegs nume det. Gratis Apps für IPhone und IPad.

  • Zitat von ZüriBueb

    Chan mer eigetli uf TSN.ca kei Zämefassige meh luege, wämmer us de Schwiiz isch? Normalerwiis han ich rächts immer die Videos chöne aklicke. Aber au nachdem ich igloggt bin, gaht das nöd.

    Ha letschti s'gliiche Problem gha. Ha dänn chli firefox, flashplayer und was weis ich na alles neu installiert und ez gahts wider.

    Hawks sind eifach wider richtig geil das Jahr! Minny isch aber stärcher gsi als erwartet.
    Hoffe jetzt uf LA im Conf.final und dänn eimal meh uf en Original Six Final. :geil:
    Eifach bitte nöd scho wider gäg Boston...

    • Offizieller Beitrag

    De Max mit ere Wunderchischte zum 0:2! Wow! Die z'Ambri une werded sich d'Auge riebe.......!

    Aber d'Bruins ungwohnt matt und klar schwächer, als d'Canadiens i dem entscheidende Match. Verdienti Niederlag. Aber au en verdiente Sieg vum einzig verbliebne Kanada-Team. Montreal Canadiens - New York Rangers isch e cooli Affiche im Conference Final.

    Und uf der andere Siite hätt de jung Shooting-Star John Gibson im Goal bi Anaheim e furchtbars Ei kassiert. Bi no gspannt, ob er de im 7. Match nomal bringt. (Ich wür nöd!)

    • Offizieller Beitrag
    Zitat von Benny


    Montreal Canadiens - New York Rangers isch e cooli Affiche im Conference Final.

    :nick: :cool:

    De Price häd scho a de Olympiade zeiget dass er de bescht vom Fach isch, und de Habs laufts guet i dene PO's.

    Ich wirde klar für d Rangers sii, aber d Habs sind für mich Favorit.

    Wänns de Hiller nöd bringed sölled d Ducks usscheide, go KINGS!

    Tippe uf en Final CHI-Habs.

    • Offizieller Beitrag

    Die Ducks werden in ihrer Heimarena von den Kings demontiert. 0:3 nach einer Viertelstunde. 0:5 nach 34 Minuten. Gibson, der nicht überzeugen konnte, nach dem 0:4 gegen Hiller ausgetauscht. Endstand 2:6! Die Kings besser, entschlossener und mit geschlossenerer Mannschaftsleistung. Schmerzliches Ausscheiden Anaheims nach 3:1 Führung in der Serie! Aber die Kings drehten ja schon die Serie mit den Sharks in extremis. Teemu Selänne hätte sich wohl ein anderes Abschiedsspiel aus der NHL gewünscht.....!

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!