Pinnwandtreffen Saison 2023/24

• Official Post

Nach der Saison ist vor der Saison. Ein paar alte, langjährige Nörgler haben sich über die Möglichkeit, den Wunsch eines Pinnwand-Treffens in der nächsten Saison unterhalten und das eine verfolgenswerte Idee gefunden. Da wir älteren Semester mittlerweile finanziell etwas unabhängiger geworden sind, ist dabei die Idee nach einem "Treffen deluxe" aufgekommen. :oldie:

Wie wäre es, wenn wir es uns da im "Eichhof Corner" bequem machen und uns verwöhnen lassen? :sensa:

Gute Sitzplätze auf der Terrasse

3-Gang Menü (Stehlunch)

inkl. Bier (Offenbier), Prosecco, Weiss-/Rotwein, Softgetränke, Tee und/oder Kaffee

Quali: CHF 250 pro Person 8|

Also ich könnte mir das vorstellen; wer noch? :zsc: :hockey:

• Chamer dete au go "hoi" säge, ohni dass mer Mitglied isch?

Nei det chunsch miteme normale Ticket/SK nöd ane. Chasch nur dene vode Loge go d'Pfötli schüttle.

PS: Finde d'Idee super, wür gern emal die alt Garde kennelerne, aber im Eichhof-Corner....? Bin die Saison eimal dete gsi, s'Ässe isch nöd würkli hochstehend, vor allem häts vill z'wenig geh. Wie wärs miteme Esse im "Zett" emal voreme Match und saufen im "1930" nachher? :suff:

• Official Post

Chume glich nanig drus ;)

Für was sind dänn die 250 Schtutz? Ja nöd für de Sitzplatz? Oder dass mer während de Pause chan dete sitze und öppis trinke (wo mer dänn ja no separat zahlt)?

Das würd eigentlich für "unpersönlichi Tickets" schpräche, wo mer unterenand chönnted ustuusche ;)

Suscht eifach en Platz, wo mer sich i de Pause chan träffe wie früehner, wär ja au mal e Idee.

• Chume glich nanig drus ;)

Für was sind dänn die 250 Schtutz?

:D
    Sitzplatz (im beknackte Eichhof-Egge obe), Esse (1 Vorspiis und 1 Hauptgang), Trinke à Discretion (Bier, Softdrinks, Rot- und Wiiswii)

That's all folks!

• Häts no en Dessert geh? Cha sii, mag mi nüme erinnere. Bin so apisst gsi dasi nachem Hauptgang no hungrig gsi bin und dänn agfange han mit Hopfe und Malz wenigstens es bitzli kompensiere.

Und ja, mim geile SK-Platz hani au nahtruuret :roll:

• Official Post

Die chasch ja a dem Tag verchaufe, dänn holsch wenigschtens es bitzeli öppis use.

Dänke, für so öppis müesst mer es guets Datum finde und dänn müesst das finanziell natürlich au für all passe.

Was meined ihr - unabhängig zu dem - zumene Plätzli, wo mer sich ungezwunge i de Pause trifft, falls mer Luscht hät und mal die Nasene will gseh (villicht au nur vo Wiitem, ohni sich z'erkänne gäh ;)

• Was meined ihr - unabhängig zu dem - zumene Plätzli, wo mer sich ungezwunge i de Pause trifft, falls mer Luscht hät und mal die Nasene will gseh (villicht au nur vo Wiitem, ohni sich z'erkänne gäh ;)

:thumbup:

• Was meined ihr - unabhängig zu dem - zumene Plätzli, wo mer sich ungezwunge i de Pause trifft, falls mer Luscht hät und mal die Nasene will gseh (villicht au nur vo Wiitem, ohni sich z'erkänne gäh ;)

Also mir sind die 250 Höger au zvill, für das chocheds mer i dere Hütte vill z schlächt.

Bin aber debie wenn mer sich im 1930 oder Zett mal trifft.

Russki standart!!

• Wir haben uns vor einigen Jahren mal im Waidhof zum Nachtessen getroffen, war ziemlich cool.

Bin ich gern wieder dabei würde aber ein Restaurant in der Stadt vorziehen ?!
    Wie wärs mit einem Treffen im Juni ?

• Wie wärs miteme Esse im "Zett" emal voreme Match und saufen im "1930" nachher? :suff:

von allen ideen, finde ich diese die beste.

oder allenfalls: sich im sommer in einer beiz treffen. das problem dabei wird allerdings der termin sein…ist während eines heimpsiels des z sicher einfacher, da die meisten sich diese daten freihalten.

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

NieUsenandGah

• Ich bin demfall au fürs Restaurant Zett, zumal s Ässe det guet isch und jede chan sim Budget entsprächend öppis näh.

• Zett / 1930 :thumbup:

Participate now!

Don’t have an account yet? Register yourself now and be a part of our community!