• Auch wenn ich den Song eigentlich ziemlich Kacke finde:
    Als Tor- und Mitgröhl-Song ist er halt schon 1A Klasse! Und die Finnen sind ja jetzt nicht die Ersten, die den Song, bzw. das Mitgröhlen zur Melodie,
    übernommen haben.

Cool bleiben

Finde ich jetzt auch kein Problem, gerade für uns als ZSC-Fans. Wir haben ja "Chelsea Dagger" als Torsong kurz danach eingeführt, nachdem wir die Blackhawks mit genau diesem Torsong im Victoria Cup besiegt haben.

• Finde ich jetzt auch kein Problem, gerade für uns als ZSC-Fans. Wir haben ja "Chelsea Dagger" als Torsong kurz danach eingeführt, nachdem wir die Blackhawks mit genau diesem Torsong im Victoria Cup besiegt haben.

Echt? Ist mir nie aufgefallen. Merci, spannender Hinweis.

• Offizieller Beitrag

Heuried? Bäretswil?

Alles alti, wiisi, frauenfeindlichi Männer da, wo zumindescht no vom Macho-Gen triibe werdet, wänn au suscht nüt meh funktioniert?

Remember Fraue-Fuessball.

Ishockey wird im ähnnliche Rahme abgah und für d'Mannschafte es tolls Erläbis werde. CH chan das!

Dänn zum Ärger vo dene Möchtegern-Machos? Oder doch au zu de Freud vo dene 2% Hockeyfans, wo no i ihne schteckt?
    :blosswech:

• Nä-äh.

Chan ich mir nöd vorstelle. Im Hockey isch de Niveau-Unterschied zu krass vo de zwei Top-Teams zu de nächsche zwei drü Natione und dänn häsch grad nomal es krasses Leischtigsgfäll.

Aber isch doch cool, wänn vill Lüüt das gönd go luege. Würd mich auch freue für d Fraue.

Also wenn eusi nati mitem richtige fuess aafangt, also mitemene sieg, wirdi sicherlich au go luege. De funke muess eifach nur mal zünde und ab gaht post.

• Offizieller Beitrag

Alles alti, wiisi, frauenfeindlichi Männer da, wo zumindescht no vom Macho-Gen triibe werdet, wänn au suscht nüt meh funktioniert?

Remember Fraue-Fuessball.

Ishockey wird im ähnnliche Rahme abgah und für d'Mannschafte es tolls Erläbis werde. CH chan das!

Dänn zum Ärger vo dene Möchtegern-Machos? Oder doch au zu de Freud vo dene 2% Hockeyfans, wo no i ihne schteckt?
    :blosswech:

fraueneishockey ist noch unspektakulärer - und somit noch langweiliger - als frauenfussball.

das sagen mir meine 2% hockeyfan, welche noch in mir stecken. mein wokes minime wird vom alten weissen möchtegern macho in mir sowieso permanent überstimmt und darf sich darum gar nicht erst äussern dazu! :mrgreen:

oder anders gesagt und etwas ernster: man kann und darf fraueneishockey und frauenfussball durchaus auch einfach nur nach sportlichen kriterien bewerten ohne gleich ganze ideologien hineininterpretieren zu müssen, weil der zeitgeist dies verlangt. und dann bleibt halt unter dem strich, verglichen mit männern in der selben sportart, kaum spektakulärer sport übrig. dafür können weder die bösen alten weissen männer, noch die frauen, etwas. ist einzig den unterschiedlichen biologischen veranlagungen zwischen männlein und weiblein geschuldet.

ps. muss man dafür im eishockey, wie bei den frauen im fussball geschehen, auch einen nicht unerheblichen teil der tix verschenken und die stadien mit schulklassen bevölkern, um diese halbwegs zu füllen? :floet:

• Sooo also.. den ich halt…

Wennt Männer Federball (jaja Badminton my Ass) oder s’ Männer Chegle würsch so hype wie de allgem. Frauesport, hetsch i dene gnennte Sportarte ~900 Zueschauer meh im Schnitt als im Frauehockey oder Frauefuessball.
    Es isch so :facepalm: aber ja, keine getraut sich, also muess ich wiedermal :mrgreen:….. (wer den suscht 🙄)

Es isch wie di Blinde gg di Lahme bi de 15 jährige Buebe.

Aktuell gits doch de Werbespot im Fernseh….. pipapo… Hey mir Fraue chönd das auuu… bla bla bla

JAAAA IHR CHÖNDS, ABER EIFACH NÖD GUET!!! (Chunt mir immer Sinn)

M*, ich verstah dich, willsch nöd falsch überecho, Held sie für e Generation/Mädels wo sich alli Müeh gänd und au WÜRKLICH Klasse Leistige bringed! Chapeau au vo minere Siete, würklich, bin stolz uf jedi wo sich 100% is Züg leit! Meh gaht ja nöd! Meh bruchts nöd!
    101% söll mer ja zerst mal eine bewiese… gits nöd!!! Aber das isch es anders Thema.

Mini 17 Jährig het ja au grusig Freud am Sport und verzellt wie wild, was für es Tier sie isch! Sie hät ja schliesslich mal n 6 er im Turne gha (ja bitte bitte chlie Applaus!!)

Die druckt grad 2kg, hät nachher n grusige Kuskelmater und meint sie chänt sich bim Lastwagezupfe a de Europameisterschaft ahmälde… (de GrossBrüeder und ich schmunzled, lönd sie natürlich im Glaube, dass kei Hantle git über 2Kg!)

M*, du willschder d Finger nöd verbänne bi dem Thema, (überlass das ruhig mir, ich chan das, ich bin eh unedurre bi dem Thema und hamer scho zigefüfzg mal d Töpe verbrennt :facepalm:)

Aber lukrative Frauesport… im Ernst, mal exgüsi abgseh vo Wältklassesportlerinne ab HF oder Final im Fuessball,Hockey Basketball,Tennis und Stratosphärepingpong (wältklassesportart Hornusse), ischs nöd spannend und nöd guet zum zueluege. Klar, mini Meinig…

Es isch ähnlich, wie wenn eine schriebe würd de Bayer seg de best ZSC Trainer aller Zite gsie will er d CHL und de Meistertitel gholt hät und das nachere Kriese vom alte Trainer. Realy? Ganz falsch isches ja nöd, aber jede weiss….
    (übrigens danke CRAW, BEST aller Zite: and all the BEST ❤️)

Natürlich nüt gäge de Übertrainer Siebesiech Bayer, verstaht sich vo sälber, er wird Senf Gerwett zum Seriemeister füehre.. nur er elei, als Übertrainer mit CHL und SM Trainer wieder abschlüsse in Genf 👍🏻 Er bout nach em ZSC au d Genfer zum Hockey Imperium uf. Wür mi also nöd würklich überrasche…

Zrugg zum Thema:
    Fraue Sport… wird i de Schwiezer Stadie mMn. NIE lukrativ oder schwarzi Zahle schriebe da legi mi fest. Will mer weiss was theoretisch i dere Sportart leistigsmässig/körperlich machbar wär.

ICH persönlich ghei scho übere wenns immer di chlinst (kennemer vom Pauseplatz im Central oder Steimüürli nur zu guet) mit eme Meter Nünefüfzg in Topf stelled, mit ere Sprungchraft vome Nashorn! Ähnlich wie im Hockey bi de Bambini, sobald de erst höch schüsse chan schüsst er 70-100 Goal pro Saison…Wird natürlich nFirst Draft Pick, gseht mer mit 8jährig scho..

Nenn mich was au immer, gib ihm.. Feel you free… lönds laufe (wie gschriebe bin ja de Buumaa ..)

Ich bin REALIST, Fätsch vonere sportliche ÜBERTOCHTER wo meint mit 3x 10 Sets mit 2Kg Hantle heg sie de Weltrekord GSPRÄNGT! OBERSCHÄNKEL Muskelkater (jaaaa sie häts den i de Oberschänkel, warum au immer!!) hät sie wie n Marathonläufer, so dass ICH sie id Bude fahre muess e Wuche lang, bevor ich den chan go bügle…

Ich lah sie, s isch d Prinzessin und di chlie Königin im Huus… genau wies sie muess, sie hät alles geh, das aber jetzt gross welle vermarkte und allne go verzelle was für e Wältklasseleistig sie voll racht hät.… ich weiss ja nöd…

Geld wird sie chum mit Sport verdiene, sölli sie jetzt uf de Planet abe hole? NO WAY! Die wird chum Milionärin mit ihrne 3 Sets, UND GENAU SO SÖLLS SIE ❤️

ÜBRIGENS: Züritütsch ICH LIEBE DICH, schad stirbsch us!

Ps: eventuell nöd ganz so bös und ernst gmeint wie gschriebe, chan eventuell Spure vo Sarkasmus/Wahrheite oder Erfindige drin ha und nur eis isch 100% sicher, MUSKELKATER HÄT SIE DEFINITIV 3-4x pro Wuche und ich muess sie is Gschäft fahre. 8) :mrgreen:

Russki standart!!

• Offizieller Beitrag

Dini Tochter hett defür ganz anderi Verdienscht-Möglichkeite, als din Sohn.

Und ja - au Fraue bringed super Leischtige im Sport. All wo ihre Sport uf eme gwüsse Niveau betriibed, sind i jedere Sportart 100 x besser als ich.
    Trotzdem isch und bliibt's halt ussert im Curling und im Springriite dütlich under em Niveau vo de Manne.

Wie de Sbornaja seit, isch es doch total legitim, öppis nöd spannend oder interessant z'finde. Ich finde au mänge Fuessballmatch spannend, wo mini Jungs mitschpiled. Und das nöd, will s'Niveau höch isch, sondern will's mini Jungs sind, wo mitmached und will d'Gägner öppe ähnlich guet oder schlächt sind. Das chan durchus spannend si, ganz unabhängig vom Niveau. Aber ich zahle dete kei Iitritt und niemer verlangt en Lohn für sini Darbüütig. Und scho gar nöd eine, wo mer mit em Billettverchauf oder Bratwurscht-Stand nöd chan finanziere.

Es gäbt vill Sache, wo's wert wäred, dass die Lüüt wo's betriibed, en aaschtändige Lohn überchömed. Aber wänn s'Publikuminterässe nöd da isch, chamer no lang allne es schlächts Gwüsse mache, wo sich nöd defür interessiered - bringt halt eifach nüt.

Und wie scho mal gseit: Ich würd mich au für d'Hockey-Fraue freue, wänn sie paar Zueschauer hetted, wo sich für ihri Mätch interessiered. Hani mi au für d'Fuessball-Fraue. Die hät mer dänn au übertriebe ufegjublet, wie mer das bi de Manne au über Jahrzähnt gmacht händ. Alles schön und guet, aber nöd mal das isch nachhaltig gsi. Und simmer ehrlich: Frauefuessball isch ganz OK zum zuluege. Chli langsamer, villicht au chli "ehrlicher" als bi de Manne und im Verglich zum Hockey empfindet mer's nöd ganz als e anderi Sportart.

Im Hockey chunnt's eim ja scho wie e anderi Sportart vor, wämmer alti Videos vo Olympia-Mätch vo vor 20 Jahr aalueged. OK, im Fuessball au. Würd bedüütet, de Fraue-Sport brucht eifach no chli Ziit. Wer weiss. Ich glaube aber nöd dra. Und wänn, wieso sötteds dänn die gliche Sportarte si, wie bi de Manne?

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!