zscfans.ch bei "The Voice of Switzerland"

    • Offizieller Beitrag

    Nope.
    Meine epische "Niederlage" wird voraussichtlich am kommenden MO ausgestrahlt. Und nachdem kann ich auch sagen, warum ich
    offiziell mein persönliches Waterloo erlebt habe - jedoch eigentlich der absolute Winner gewesen bin. Nur soviel, alle Offiziellen
    haben gemeint, ich sei der mit Abstand glücklichste Loser den sie jemals gesehen haben........

    • Offizieller Beitrag


    Nope.
    Meine epische "Niederlage" wird voraussichtlich am kommenden MO ausgestrahlt. Und nachdem kann ich auch sagen, warum ich
    offiziell mein persönliches Waterloo erlebt habe - jedoch eigentlich der absolute Winner gewesen bin. Nur soviel, alle Offiziellen
    haben gemeint, ich sei der mit Abstand glücklichste Loser den sie jemals gesehen haben........

    Huere Cliffhanger...

  • Zitat von ZSColin

    Chönnt mer so gseh - absolut! :nick:
    Isch aber so, dass ich gem. Vertrag nöd (gross) über das Ganze dörf rede/schriibe, bevor's nöd usgstrahlet worde isch.
    Uf jede Fall isch e epischi, sälbscht-verursachti "quasi Niederlag" gsi. Yeah!


    verzell ;)

    War doch ein guter Auftritt, erst Recht, wenn das der 1. vor Publikum war: Chapeau!

    Da ich selber sowas von schief singe und Du das anscheinend nur Hobbymässig betreibst: Respekt, dass Du trotz der riesigen Nervosität abgeliefert hast!!!

    ich vermute mal, dass Du beim nächsten Versuch einen anderen (Rock?) Song wählen würdest; Aufgrund Deiner bisherigen Angaben.

  • Wow... Respekt. Gratulation zum tollen Auftritt.
    Habe gestern zufällig in die Sendung gezappt und ein ZSC-Shirt gesehen, da dachte ich mir, das schaue ich mir noch schnell an.... :)
    Habe dann schnell gemerkt, um wen es geht, obwohl ich bis dato noch gar nichts mitgekriegt habe.

    Schlage vor, dass du künftig an den Heimspielen in den Pausen das Publikum unterhälst… :)

  • Zitat von Reto

    Souveräne Uftritt und total sympathisch!


    ha genau s‘gliche dänkt!

    wow, colin! gratuliere, ächt geil gsi. häsch besti werbig für dich als mensch, dini familie und au es bizzli für de zsc gmacht!

    unabhängig vom resultat, nume sieger verlönd bühne mit ere standing ovation! :applaus:


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

    NieUsenandGah

    • Offizieller Beitrag

    Danke für das positive Feedback. Hät würkli Spass gmacht und s'krassischte isch gsi, woni vo de Kameras überrascht worde
    bin i de Halle - läck bin ich rot worde, holy cow!!

    Was sie nöd gsändet händ isch, dass ich no en 2. Song han dörfe mit em Noah Veraguth han dörfe singe. It's my life vo Bon-Jovi.
    Und ja, eigentlich hett ich natürli lieber en Rock-Song uf de Bühni trällered. Aber d'Produzente bestimmet ziemli viel, bzw.
    fasch alles. Aber isch nöd so gsi, dass ich de Song nöd han welle singe - isch eifach nöd min Favorite gsi.

    Was ich no säge chan: Es isch würkli echt guet, dass ich nöd wiiter cho bin. D'Sändig wird in Köln produziert und nur scho für
    die Show hani 1 Wuche Ferie müesse neh. D'Chöschte händ sie alli übernoh, d.h. Flug und Hotel. Aber ebe, wär ich wiiter cho,
    hett ich min. nomal 2 - 3 Wuche Ferie müesse neh, was Familie- und Job-Technisch eifach praktisch nöd drin gläge wär.
    Woni mi agmäldet han und die erschte paar "interne Casting-Rundene" überstande han, isch mer das nöd würkli bewusst gsi.
    Uf jede Fall bin ich am Abig vor mim Uftritt bis am Morge früeh unterwägs gsi, han "es bitzeli" Alkohol trunke, ime Pub
    ziemli luut Karaoke gsunge, bzw. gschroue und graucht (als Nichtraucher). Und nun nur Ziggis.......... tja.

    Ich han dänn bim Uftritt alles geh, aber es isch eso cho wie ich dänkt han. Ganz ok, aber stimmlich eifach nöd guet gnueg.
    Ehrlich gseit hett ich au nöd für mich buzzered. Cool isch aber gsi, dass alli Produzente im Aschluss gmeint händ, dass ich
    mit Abstand de glücklichschti Loser gsi segi wo sie jemals gha händ - tiiiiiptop! Sind eh' alles ganz cooli Lüüt gsi, agfange
    bim Sender über d'Produzänte in Kölle.

    Tja, und mine Enkel verzell ich dänn mal - ich war "jung" und brauchte das Geld - ....... Ha-ha-ha-ha..........


  • Ich han dänn bim Uftritt alles geh, aber es isch eso cho wie ich dänkt han. Ganz ok, aber stimmlich eifach nöd guet gnueg.


    na ja, ich has sehr guet gfunde. chasch jedefalls besser singe als mänge etablierte "star", zb. au besser als de gölä…:nick:

    ehrlich, eso guet han ich dich nöd erwartet, obwohl i dere casting show chunsch ersch uf bühne wenn öppis druff häsch. da wirsch nöd verheizt wie bim bohlen. glaubs es hät allne spass gmacht wo dich känned, natürli au de andere...a propos: händ sich groupies scho gmäldet? häsch z'vill, muesch no abgeh...:floet:

    NieUsenandGah

    Einmal editiert, zuletzt von snowcat (4. Februar 2020 um 19:34)

  • endlich chönä s‘replay luegä [emoji2] du bisch real würklich än super sympathische typ [emoji106][emoji106][emoji106] mitere hammer schtimm [emoji2937][emoji41] huet ab für dini courage [emoji6]


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!